Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Jag är den enda av dem som åkte med som känner TheBree.

Sen så är ju problemet att vi inte vet vem det är. Jag vet att de var några 3or på gymnasiet eftersom de sa att de hade varit på vinbrännbollen (en årlig tradition för alla treor).

Vi har kollat igenom en skolkatalog och har några som vi tror det kan vara och det kommer man ju tyvärr inte särskilt långt med.
Användarvisningsbild
av Ticken
Tomas, tror du inte att sånt där kommer fram då? Folk känner folk å folk snackar en massa. Förr eller senare så kommer väl puckot å försäga sig..
Sen om ni har polisanmält? Tror du inte att dom kommer ta reda på vem det var?

Hur som helst blir man förbannad. Skitungar.

/Ticken
av Laell
Hur har det gått? Om jag får flika in något som utomstående så tycker jag inte att TheBree ska behöva betala ett öre.
Användarvisningsbild
av TheBree
Nej vi står väll ungefär där Tomas historia slutade innan.
Har dock fått en av Tomas polare att betala. Jag kan ju säga som så att hade det varit jag som varit en av de tre så hade jag inte för en sekund tvekat att betala. Men tydligen så är inte alla människor funtade så här i världen. Vet inte heller vem jag ska vara förbannad på, han som sparkade eller de som åkte med! Tycker rent av att de är ett jävla sätt att ta skydd i en annan bil och sen ge fan i att stå för följderna!

Tänkte att jag skulle ta tag i det ordentligt i nästa vecka och få skiten fixad, så man vågar visa sig med bilen utomhus. Har och ska prata runt med så många jag känner och kan snacka med. Tillslut kanske det kommer fram nått. Trotts allt så är Ljungby inte så stort och många känner många genom någon annan osv. Men jag har börjat ge upp hoppet om att få fatt i stolpskottet som gjorde det.

Bara att kämpa vidare. Betala och se glad ut....
Användarvisningsbild
av Fluffen
Verkligen tråkigt att det ska vara så roligt att förstöra andras bilar. :-(O) Hoppas att du/ni får tag på den som gjorde det och sen får den stå tillsvars för det han har gjort. Har ni polisanmält skadegörelsen eller var det bara misshandeln? Om ni inte hittar den skylldige så ska ju självklart de som åkte med betala, allt annat är otänkbart.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Båda händelserna är polisanmälda. Har dock inga stora förhoppningar på att polisen lyckas hitta den skyldiga. Sen är jag sur över att jag själv inte lyckas komma ihåg ansiktet på någon av dem. :(
Användarvisningsbild
av Fluffen
Alltid lätt att vara efterklok i sådana här situationer och bli arg på sig själv men det är ju inte så mycket man kan göra åt det som hänt tyvärr. :(
Användarvisningsbild
av TheBree
Nu är skiten fixad i alla fall! Så nu vågar man visa sig på gatorna igen med bilen :P

Här kommer en bild på skiten. Ser inte mkt ut för världen på bilden, men de såg faktiskt mkt värre ut i verkligheten.

Bild

Men nu är det i alla fall åtgärdat!

*Har börjat fundera allvarligt på sänkning, nästa projekt?!*
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 38
Xc90 T8 My22 vs My23

Det som sliter mycket på batterier är[…]