Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

~Kalle~ skrev:Din ser betydligt fräshare ut! :)
Japp! :mrgreen:

Grammse skrev:är det mak fälgar eler vad de nu heter? blev bra men nu kan du byta tillbaka till de gammla fjädrarna :lol:
playboy bunny (RO)
Sen så svär jag varje gång man kommer till en "ny" bil där tidigare ägare har slarvat med håltagningen i dörrarna.
ska det vara så svårt att såga bort onödig plåt så det ser lite vettigt ut. :-(O) :lol:
Mak Sting 16" fälgar.
Nej har inte dom gamla fjädrarna kvar faktiskt... blir nog att kapa dom som sitter på troligtvis, om det nu ska sänkas.
ja en playboybunny lär man ju ha nånstans också, men just dendär har jag fått på ett speciellt sett så den ville jag hänga upp där.

Det blir ju bra hur man än gör :D :D
Fan vilken fräsch 140! snyggt!!

Men lite fattigt med luktgranar tycker jag, min gamla polare hade en sån 140 för 100år sen, den hängde vi upp 142 luktgranar i och skrattade åt så fort vi såg den, visseligen höll man på att kräkas men ändå :p

/Ticken
Doftisar kan man få för mycket av det är bevisat :P är man på väg att spy när man känner dess doft då är det för många.

RIKTIGT SNYGG BIL STÅHL
Ticken skrev:Fan vilken fräsch 140! snyggt!!

Men lite fattigt med luktgranar tycker jag, min gamla polare hade en sån 140 för 100år sen, den hängde vi upp 142 luktgranar i och skrattade åt så fort vi såg den, visseligen höll man på att kräkas men ändå :p

/Ticken
Tack så mycket :D

Jag jobbar på detdär med wunderbaumsen :wink:
cybermunk skrev:Doftisar kan man få för mycket av det är bevisat :P är man på väg att spy när man känner dess doft då är det för många.

RIKTIGT SNYGG BIL STÅHL

Tack så mycket :D
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &au[…]

Jag brukar spänna in bultarna i skruvdragaren[…]

Godkända byglar ska väl duga. Varfö[…]