- lör 06 jun 2009, 19:45
V70II 2.4D Business Momentum MY10 Vit med 3000k gula xenonlampor i halvljusen
Moderator: Moderatorer
tko skrev:Vad sägs om dessa fälgar, jag tycker de är riktigt grymma 8)Kul att du gillar fälgarna. Dom är ju lite eljest som man säger i Norrland. Själv tycker jag att dom är helt förfärliga på en V70. Kanske på någon annan bil..............................................................nä det funkade inte det heller!
DarrenB skrev:Alla tipsen är bra! Venator Chrome-bilderna var grymt snygga! De helsvarta fälgarna var snygga men lite för svarta tror jag. Skulle vara snyggt om de satt på en fet Bentley kanske.
Är det någon som har Fortune Diamond cut på sin bil och bilder på den, så att man kan se fälgen på?
Jag skulle kunna tänka mig antingen Fortuna Diamond cut eller Venator Chrome. Vad ligger priserna på ungefär, med sommardäck? Kan någon rekommendera passande sommardäck som har bra åk- och ljudkomfort?
DarrenB skrev:Alla tipsen är bra! Venator Chrome-bilderna var grymt snygga! De helsvarta fälgarna var snygga men lite för svarta tror jag. Skulle vara snyggt om de satt på en fet Bentley kanske.
Är det någon som har Fortune Diamond cut på sin bil och bilder på den, så att man kan se fälgen på?
Jag skulle kunna tänka mig antingen Fortuna Diamond cut eller Venator Chrome. Vad ligger priserna på ungefär, med sommardäck? Kan någon rekommendera passande sommardäck som har bra åk- och ljudkomfort?
DarrenB skrev:Kan någon rekommendera passande sommardäck som har bra åk- och ljudkomfort?Jag kör med Dunlop SP 3000A i 245/40-18. Mycket bra och tyst däck för sin dimension.
Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]
Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]