Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kave
plasmagunnar skrev:Hur är grillen förändrad? Kan inte påminna mig att jag har sett någon information om det på volvocars.se.
Sorry, loggan i grillen ska det vara :)
av XCThord
kave skrev:
plasmagunnar skrev:Hur är grillen förändrad? Kan inte påminna mig att jag har sett någon information om det på volvocars.se.
Va? XC60:n har väl alltid haft det stora Volvomärket? Eller har de ändrat loggan igen?!
av Amli
XCThord skrev:
kave skrev:
Va? XC60:n har väl alltid haft det stora Volvomärket? Eller har de ändrat loggan igen?!
Det stämmer, men det är nytt för XC70.
av XCThord
Jo, jag vet att det stora emblemet också finns på S80/V70/XC70 nu, MEN snackade inte kave (på sida 4) om att han sett en XC60-taxi MY10 som nu skulle vara så mycket snyggare till följd av grillen?

Eller är det bara jag som är helt förvirrad? ??:-/ :wink:
Användarvisningsbild
av Appel
Nej, du är nog inte förvirrad, men sannolikt har kave kanske inte tänkt på att XC60 började med den nya grillen redan som MY09 (från starten) och alla andra "stora" volvobilar fick den nu som MY10.

Exteriört finns inga skillnader mellan MY09 och MY10 på XC60, förutom dubbla pipor på 2,4d samt D5.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.
Användarvisningsbild
av kave
Sorry, antingen var det en mule jag såg eller så såg jag fel helt enkelt. Har aldrig uppskattat XC60 designen tidigare, men denna såg riktigt elegant och modern ut.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.
Användarvisningsbild
av Appel
Kan bero på färgen, jag ångrar nästan min Terra Bronze nu när man sett svarta och Savile grå i verkligheten, dom är riktigt snygga!! (Om det nu var en svart du såg, smaken är ju som baken...)
av plamek
Irriterande som tusan att man alltid måste scrolla ner rullgardinsmenyerna på "Bygg din Volvo" när man bockat för någonting. Förut kunde man bocka i flera saker i följd.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]