Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Fin bil. vitt är snyggt när bilen är ren .
Ursäkta men jag var tvungen förstora upp bilden lite. En fin bil ska man ej smyga med :D
av carlbanan
Vad tror ni om att lacka dörrlisterna och kanske railsen också? Skulle va snyggt med blinkers i speglarna också....
Användarvisningsbild
av Nexus
vad pratar vi om för färg då? railsen skulle vara snygga om man lackerade de raka partierna i silver.Finns en model som har så minns bara inte vilken. Sen så ska jag som vanligt muttra om att stänkskydd runtom är aldrig fel 8)
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Lacka dörrlisterna tror jag på men jag tycker railsen är snyggare i original.
Användarvisningsbild
av halmstaden
Tona rutorna och sätt några fejkantenner på taket så blir du nog inte omkörd så ofta :D
Vad är det för fälgar? 17" ?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det är 17" fälgar som heter Amalthea på bilen :wink:
av carlbanan
Haha, så tänker jag också....Kommer det en v70 med tonade rutor och antenner på taket så saktar man gärna ner :D
Vart förövrigt av med ett extraljus i helgen....Tydligen nån som behövde det mer än mig.... Har bläddrat igenom hellas katalog, men hittar inte på det...Ska lägga ut en bild på dom så kanske nån med superkoll känner igen det, så jag vet vad jag ska beställa för nåt...
Iof, så är det ju bra att ha en anledning till att byta ut grillen! :D
Användarvisningsbild
av Nexus
skulle gärna vilja se lite flera bilder på bilen i olika vinklar.Lägg på bild på x-ljuset så löser vi det garanterat :D
av carlbanan
Ja, kan ta lite bilder och slänga upp...Bl a på extra ljuset... Måste försöka få tag på ett sånt till veckan så den ser ok ut innan minisemester upp till luleå i midsommar, ska tona rutorna i veckan också förresten! :)
av carlbanan
Här kommer tre bilder på extraljusen...När jag gämförde i Hellas katalog var det nog "luminator" som såg mest lik ut tyckte jag.

Bild

Bild

Bild

Släpper magnetkopplingen på kompressorn[…]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]

En manuell växellåda bör inte kunn[…]

Byta servo XC60

Du skull bytt den när den började br&ari[…]