- fre 29 maj 2009, 10:51
...och den är mycket trevlig att köra!
Har kört allt från Audi A3, V40, V50, BMW 525i, BMW 525d samt V70N och den här tycker jag ligger mycket närmare komforten och känslan i mina BMWn än vad V70N gjorde. Kan varmt rekommendera denna modell med denna motor, då den är rolig att köra. Nu väntar jag bara på att lämna in den för trim-satsen! :mrgreen:
Så här är den utrustad:
2.5FT Business (Bluetooth)
Summum
Svart metallic + grått läder
Automat
Teknikpaket 1
Herrgårdsvagnspaket 2
Integrerade barnsäten
Utökad rattservo
Hörlursuttag bak
Lastningskit med öglor och dyl.
Subwoofer
R-Sportratt
Superskönt att sitta och lyssna på musiken från iPhonen på stereon. Den enda är att låtnavigeringen är lite krånglig vilket gör att jag tittar mer på displayen än på vägen. Här var BMW mycket bättre.
Kan även rekommendera nyckellöst system samt automatisk baklucka. Otroligt skönt när man har barn att bära omkring på.
Kan tacka BraBil i Kungsängen för mycket trevlig service och en bra affär!
//D
Har kört allt från Audi A3, V40, V50, BMW 525i, BMW 525d samt V70N och den här tycker jag ligger mycket närmare komforten och känslan i mina BMWn än vad V70N gjorde. Kan varmt rekommendera denna modell med denna motor, då den är rolig att köra. Nu väntar jag bara på att lämna in den för trim-satsen! :mrgreen:
Så här är den utrustad:
2.5FT Business (Bluetooth)
Summum
Svart metallic + grått läder
Automat
Teknikpaket 1
Herrgårdsvagnspaket 2
Integrerade barnsäten
Utökad rattservo
Hörlursuttag bak
Lastningskit med öglor och dyl.
Subwoofer
R-Sportratt
Superskönt att sitta och lyssna på musiken från iPhonen på stereon. Den enda är att låtnavigeringen är lite krånglig vilket gör att jag tittar mer på displayen än på vägen. Här var BMW mycket bättre.
Kan även rekommendera nyckellöst system samt automatisk baklucka. Otroligt skönt när man har barn att bära omkring på.
Kan tacka BraBil i Kungsängen för mycket trevlig service och en bra affär!
//D