Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Jo, det är ju en sådan som VolvoB20 visar bild på som man skulle vilja ha...men fan vad dyra de var :( .
Skulle ju inte vara fel att få tag på en sådan begagnad till ett bra pris.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
jojjeblom skrev:http://www.bilbroderna.se/fritid_frysbox.htm

15-CF-025DC CoolFreeze CF-25 23 Lit 7 196 kr

15-CF-040AC CoolFreeze CF-40 37 Lit 10 202 kr

Det var hutlösa priser ni visade, i.o.f.s är den dyr men jag gav strax över 5000 för den och det är en CF-40 .

Den mindre har jag sett för 3500 på rea. CF-25

D.v.s hälften av priserna hos bilbröderna, men det var ju förra året.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Grejen med dom billiga brukar vara att dom är väldigt högljudda!

Jag har kylskåp i mittfacket i baksätet! Plus två handgjorda kristallglas + Executive-öppnare! :D 8)
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Fördelen med boxen är ju att man kan slå ut kostnaden på flera tillfällen då jag har den i bilen, i båten och hemma när tex kylen inte räcker till innan en fest.

Jag har samma danfoss kompressor i min och den kan stå bredvid sängen i båten och man hör den så svagt att det inte är något problem att sova.
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
VolvoB20 skrev:Passa på nu kan ni köpa en riktigt kompressorbox för 4395:- som går på både 230 och 12 v

http://www.bryggan.nn

Bild
Den var fin !
Får väl se om man i framtiden inte skulle ta & investera i en riktig box... som den du har. Som sagt..dyra men det är ju den typen av box man egentligen vill ha.... & har riktig nytta av.
Användarvisningsbild
av Ticken
Nu måste jag sticka ut hakan lite och berätta att jag köpte en sån där 12v kylbox på Kjell & Co.. För 350kr.. Som funkar alldeles utmärkt. Får se hur länge den orkar med :)

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]