Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av marcus86
jaa, som rubriker säger så har jag krockat med min S60, fast det hände den 8:e jag körde på motorvägen då det hoppade upp en stor jävla grävling på vägen och jag hann inte bromsa förns det bara smällde till och jag såg plast och sånt flyga runt :( hade sönder hela fronten och alla kylare och mycket av AC avdelningen gick sönder,mm men borde få klart bilen nu iveckan tror jag :D handlat nya delar för 7tusen redan :D och mer blir det oxå :lol: jag lagar ju bilen själv, och försäkrings bolaget betalar reparationen av bilen, jag lagar bilen på mitt jobb ( VOLVO ) jag jobbar ju som plåtslagare på skade sidan ju :D inte varje dag man lagar sin egen bil :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Du är ofta ute för olyckor du Marcus. :wink:
Tur att det inte var lika allvarligt denna gången.
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Vem ska du skälla på om du inte blir nöjd med verkstans lagning :D
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hmm... tur att du inte körde en Toyota starlet när det hände... :roll: Tur att det bara blev materiella skador denna gång :) , hur fort gick det på ett ungefär?

/Kalle
Användarvisningsbild
av marcus86
Tomas88 skrev:Du är ofta ute för olyckor du Marcus. :wink:
Tur att det inte var lika allvarligt denna gången.
hihi nee, denna gången gick det bra :D men efter min volt med min gammla S40 så blev det ett tag på sjukhus :roll:
Användarvisningsbild
av marcus86
Stupid-Flanders skrev:Vem ska du skälla på om du inte blir nöjd med verkstans lagning :D
jag blir nöjd :D
Användarvisningsbild
av marcus86
~Kalle~ skrev:Hmm... tur att du inte körde en Toyota starlet när det hände... :roll: Tur att det bara blev materiella skador denna gång :) , hur fort gick det på ett ungefär?

/Kalle
hade lite bråttom till Enköping, så det gick lite fort :( hihi drog hem fel tjej och vi hade trevligt hemma hos mig i min säng :lol: men sen ringde hennes telefon, hihi det var hennes kille som ringde,han blev ganska arg när han fattade vad vi hade gjort, så det gick ganska fort till Enköping, då smällde det med djuret på motorvägen :(
Användarvisningsbild
av marcus86
så här ser bilen ut idag, har skickat stötfångaren på lack idag :D har bytt ut ALLT som var trasigt,kylare,AC kylare + kondensor,IC kylaren,2st skydds plaster,strålkastare,mm

Bild

Bild

Finns säkert en kortare rem att köpa. […]

B230fk saknar kraft

Jag tycker inte den verkar stiga med laddtryck hel[…]

…När den femstegade lådan inf[…]

Tack för detektivarbetet, vad gött jag h[…]