Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Som Topic anger, är det möjligt att uppgradera en S60 -04 backspeglar till de senaste med blinkersljus i nederkant.
De är ju så rackarns snygga!!
Carman/NCR och andra initierade som vet/tror att det är möjligt eller skiljer sig fästen/elektronik för mycket?

Efter bytet tänkte jag lacka dom i silver (orginalfärg) som, i nederdelen, tonar över i blå nyans :-))))) Det blir mumma det!

Och sen ska en schysst vinge upp på bakluckan förståss.. Några förslag på vilken modell (har svårt att välja bland alla godbitar 8) )

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Mats
Det skulle vara S40n/V50 speglar men de lär ju inte ha samma fäste alls.

S60 får blinkers i speglarna i faceliften som kommer sen, du får vänta på dom...

Bild
Användarvisningsbild
av VS60
Personligen funderar jag på att bytta till såna speglar med kromade kapar, men vet inte vad dem kostar och vem som säljer. Någon som vet detta?
av matzen10
Ok, det är så det ligger till..Aldrig är väl längtan så lång..........

---< Matz
Användarvisningsbild
av CarMan
matzen10 skrev:Som Topic anger, är det möjligt att uppgradera en S60 -04 backspeglar till de senaste med blinkersljus i nederkant.
De är ju så rackarns snygga!!
Carman/NCR och andra initierade som vet/tror att det är möjligt eller skiljer sig fästen/elektronik för mycket?

Efter bytet tänkte jag lacka dom i silver (orginalfärg) som, i nederdelen, tonar över i blå nyans :-))))) Det blir mumma det!

Och sen ska en schysst vinge upp på bakluckan förståss.. Några förslag på vilken modell (har svårt att välja bland alla godbitar 8) )

M V H
---> Matz
du kan upgradera till de senare backspeglarna, men dom har ju inte blinkers i sig !
det är V50 speglarna du tänker på o dom passar ej
Användarvisningsbild
av Loner
Ja du får vänta på 07:orna, om nu mjukvaran går att få intankad i dom äldre modellerna.

/L
av matzen10
Japp, tänkte på V50 speglarna.. men då finns det en strimma hopp framåt sommaren då uppdateringen kommer.
Men det verkar just vara en strimma oxå :(

---< Matz
Användarvisningsbild
av Loner
tror nog att det går att få dem att funka, bara volvo vill tanka i mjukvaran i äldre bilar.

/L
Användarvisningsbild
av CarMan
kan inte tänkamig att det fins en sportmössa att den mjukvaran går att få i bilen!
du får bygga om manueltisånna fall
Användarvisningsbild
av Loner
Jag kanske var otydlig, jag menade inte v50 speglarna utan v70 -07 speglarna, den mjukvaran borde gå att få i en äldre modell.

/L
Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]