Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Xotica
En dam hejdar en taxibil och frågar om han är ledig. De båda är inte så hemma i den andres dialektala uttal. Damen lyckas inte trots flera försök med att förklara att hon skall hem till Fittja. Damen blir irriterad, drar ner underbyxorna och hissar upp kjolen. Taxichauffören utbrister glatt:
- MIG FÖRSTÅ! STORA MOSSEN!
av Xotica
En bonde höll som bäst på att hjälpa en av sina kor att kalva när han fick se sin lille son stå bara några meter bort och med stora ögon iaktta det hela.
Bonden insåg att det nu nog var bäst att förklara ett och annat vad gällde blommor och bin för den lille, så när kalvningen var avklarad gick han fram till sin son i avsikt att låta denne få ställa de oundviliga frågorna som det var hans faderliga plikt att svara på.
- Är det något du vill fråga, så är det bara att göra det, sa han så otvunget som möjligt och såg på sin son.
- Jag skulle gärna vilja veta, sa den lille, fortfarande lika storögd, hur fort den där kalven sprang när den träffade kon?
av Xotica
Mannen kom hem och hittade sin fru packandes i sovrummet.
- Vart ska du?
- till Stockholm, jag har hört att de prostituerade där får 2000 för det jag gör för dig gratis.
En stund senare gick frun ut i vardagsrummet, och där satt hennes man och packade.
- Vart ska du?
- jag ska följa med dig till Stockholm, det ska bli kul att se hur du klarar dig på 4000 på ett år.
av Xotica
Det var en man och hans fru som stod med sina nio barn på busshållplatsen. Där stod också en blind man. När bussen kommer är den nästan full, så bara frun och barnen kom med. Mannen och den blinda bestämde sig för att gå. När dom hade gått en bit sa mannen:
- Kan du inte sätta gummi på din käpp? Det är irriterande när den låter när du går.
Då sa den blinda mannen;
- Du, om du hade satt gummi på din käpp hade vi kommit på bussen, så håll klaffen!!!
av Xotica
En gumma och en gubbe satt på ålderdomshemmet. Gubben sa:
- För 20 kr pippar jag dig i gungstolen, för 50 kr gör jag det i soffan där borta. Men för 100 kr så får du en romantisk middag på mitt rum som avslutas med en hel natt.
Gumman tänkte efter en stund, sen tog hon upp en hundralapp.
- Jaså du vill ha en romantisk middag sa gubben.
- Skärp dig, sa gumman, ja ska ha 5 omgångar i gungstolen.
av Xotica
- Här står det att polisen söker en man av medellängd med mörkt hår för ofredande av damer.
- Jaså, står det något om vad man får i lön?
av Xotica
Den klassiska scenen med den äkta mannen som kommer in och hittar frun och älskaren i sängen. Hustrun rusar storgråtande ut ur rummet, och älskaren säger:
- Det är mig hon älskar!
- Dumheter! säger mannen. Det är mig hon älskar!
- Prat hon sa nyss...
- Låt oss göra ett experiment, avbryter den äkta mannen. Här har jag en pistol och två skott. Vi skjuter ut genom det öppna fönstret och så lägger vi oss ned och låtsas vara döda!
Älskaren var med på det och plötsligt hördes två skott och båda killarna sjönk ner på golvet.
Frun kom inrusande och stirrade förskräckt på de två orörliga männen. Så sprang hon fram till garderobsdörren:
- Herman, du kan komma ut nu! De är döda båda två...
av Xotica
En åldrande man klagade hos husläkaren över att hans hustru ständigt kritiserade honom för bristande potens. Läkaren förstod problemet och skrev ut lämplig medicin.

En månad senare återvände mannen till läkaren, tackade honom för hjälpen och sade att han nu gjorde det fyra gånger om dagen.

- Underbart, sade doktorn, men vad säger din hustru om så mycket älskog?

- Vet inte, sade mannen, jag har inte varit hemma än!
av Xotica
En dag kommer Marcus hem från ostfabriken. Han berättar ångestfyllt för sin fru att han på senaste tiden känt en sjuklig lust att stoppa in sin snopp i ostklyvaren.
Hans fru blir givetvis chockad och föreslår att Marcus borde uppsöka en sexterapeut för att prata om sina problem. Marcus säger att han kommer skämmas för mycket om han går till en sexterapeut och bestämmer sig för att ta tag i problemet på egen hand.
Ett par veckor senare kommer han hem likblek i ansiktet.
- Vad är det för fel? frågar hans fru.
- Minns du att jag berättade om min lust att stoppa in min snopp i ostklyvaren?
- Nä, Marcus, det har du väl ändå inte gjort!?! svarar frun förskräckt.
- Jo, det har jag.
- Men herregud Marcus! Vad hände?
- Både hon och jag fick sparken...
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 199
Volvo S60 T3 2012 bytesråd

@Delgad , Det kan ju räcka som argument. Man[…]