Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
Googlade på VGAII larm som jag skulle sätta in i min 855 som jag då precis hade köpt. Är inte hemma på bilar och ville veta hur det funkade. Hittade då jagrullar som första länk, klickade mig in här och reggade mig och fick svar nästan direkt. Det var väl i princip det ända jag skulle göra med bilen eftersom jag aldrig haft intresse för att göra något speciellt, men ack som det sket sig, ju mer man surfade runt på forumet ju mer sugen blev man på att göra lite mer med bilen. Så det har ju blivit lite till och mer kommer det att bli ( jäkla forum som kostar mig pengar :D ).
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jagrullar måste vara bra då tom Saabraggare blir medlemmar. :wink:
Har försökt få hit en Fårdägare också men inte lyckats än. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Minns att det jag sökte på var problem med bakluckan, tror jag sökte på något i stil med "Problem med bakluckan Volvo 745" ja i den stilen i alla fall.
av Tranan
Googlade på hur man skulle demontera stereon i min S60 (HU650). Ångrar inte en sekund att jag hamnade här!!
Användarvisningsbild
av opA
Googlade på volvo v50 och hittade hit =)
Användarvisningsbild
av lilleman
jag googlade på solblekta stötfångare volvo 740 och blev fast direkt
och blev fast direkt :P

mvh/roger :P
Användarvisningsbild
av Fraz
Satt och googlade info om v70II och halkade in här. Efter att ja kollat runt på detta forum såg ja att det var en högra nivå på diskutionerna, mer moget om man för säga så. Har tidigare läst/sökt lite på TPC men där handlar de ju mest om "epa" trim till 850T5 och annat. (min uppfattning, vet många seriösa motorbyggare som skriver där med iofs)
Så nu läser jag gärna här och har märkt att man kan få "rätt" svar på sina frågor och funderingar.
/Fraz
Användarvisningsbild
av CarMan
jag minns inte riktigt.
på den tiden så hette forumet volvo land o hde nån gul ligga, eller om det mästa var gult o blått. (tror det var relativt nyöppnat)
det skrevs inte mycke o det som skrevs var väll mäst lite om 240.

det kan ha varit så att den som starta forumet la länkar i andra forum (nån som kan bekräfta eller demontera)
jag tröttna ialla fall på forumet o hängde int där (här) på nått år, för att sedan komma hit o svara på frågor när det var med fart.

sen tröttna jag igen då det allt oftare var klagomål o letande efter syndabockar, istället för problemlösnng (det är problemlösning som är kul) så då hoppa jag av igen. (kan det ha gått över ett år denna gång med?)
sen så kom jag åter tillbacka efter lite tjat.
bränsletrycksregulator placering

Bara bytt från ovansidan. Bra om du har ett […]

Det är ju ett märkligt land, jag tycker […]

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]