NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wendtan
Jag har en momentum som det inte ingick i. MY -08 r-design. Jag har dock eftermonterat det.
Användarvisningsbild
av Tino
Jag fick med en på min c30 - 08 som jag hämtade ut under december månad, detta utan att beställa en. Dock var det än väldigt trevlig överaskning.
av coati
matthh skrev:Jag fick det också på min som är uthämtad i mars. Om de har infört det som standard så har de i alla fall inte uppdaterat sitt ordersystem. Det finns inte med på varken offert eller bekräftelsen. Saker som finns med där är bla. elhissar, bältesförsträkare och airbags mm som finns på alla bilar. Med andra ord borde det ju stå där.

Även min säljare var lite förvånad, så det är inget som kommunicerats väl om det nu är standard nu.

I min offert/bekräftelse fanns inte heller autospegeln med trots att precis allt annat listas. Försäljaren trodde att det kanske var problem med underleverantören som gör den "vanliga" spegeln och att man därför satte in den automatiska.
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
O jag valde till takspoiler till min bil när jag beställde min D5a. Nästan 5000kr kostade den och sen när bilen kom satt takspoliern på från fabrik i r-design paketet. Volvo verkar inte ha så värst bra koll på vad som ingår och inte..
Nåväl, slapp betala skiten.
av gecko
Hej!
Jag hämtade ut min v50 2.0 d my09 12 juni 08 då var det standard med avbländbar backspegel i kinetic utförandet.
:D
av perhall
Henrikx2 skrev:Avbländbara backspegeln ingår.
Jag missuppfattade och valde till en spegel med väderstrecksindikering för en halv förmögenhet.
500 kr extra - "halv förmögenhet" :)
Användarvisningsbild
av Henrikx2
perhall skrev:
Henrikx2 skrev:Avbländbara backspegeln ingår.
Jag missuppfattade och valde till en spegel med väderstrecksindikering för en halv förmögenhet.
500 kr extra - "halv förmögenhet" :)
1500kr till och med, för något man inte ville ha.

Sen tappade nog avbländingsfuntionen lite när jag monterade toningen på bakrutan. :)
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]