Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ryssland för att försöka knyta kontakter med ryska ankmaffian, för att se om han på något vis kunde omvända dessa varelser, och i senare skede begära attack mot de svenska ankorna som skrämt skiten ur farbrorn. I sina fantasier kör han vidare och smider ut olika övertalningstekniker, men rätt vad det var så...
hade inte en blekaste aning om vad han skulle säga. Och precis när han skulle öppna munnen för att säga Hej så kommer Böld Torsten på att han inte kan ett enda ord ryska. Då tar han fram sina skådespelartalanger som han skaffat sig under sin tid på Den Kungliga Dramaten under 1950-talet och börjar improvisera. Han lyckas få ur sig frasen Эй ваш русский шлюха, я мог бы получить меня заложил? ....
..... Vilket fritt översatt betyder: "Sug min purjo".
Ryssarna skrattade åt honom, och skickade honom ur landet med flyg till Malmö. Där stod en övergiven BMW som Torsten glatt tog och körde mot Halmstad ......
Men på vägen dit passerade han sin avdankade TRABANT som han ivrigt förflyttade sig till... Tänkte att om han nu någonsin skulle överge denna trabant skulle han gladeligen göra det ifall jag rullar satte honom i en riktig bil.. eller ferrari eller liknande .. men nu styrde han och trabanten färden mot.....
.... bilskroten där man pressade ihop alla världens Trabanter och skickade ut i rymden.
Även Torstens ruttna Trabant pressades till smulor, så nu fanns det inga kvar att uppbringa på jordklotet, så färden gick vidare på en sparkstötting ......
...."bullret" där han träffade Xotica som också drabbats av "Trabantnoja"...... :wink:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 157
760 tändningslås?

Den startar direkt om man drar en kabel från[…]

Idag är det första gången jag r&ar[…]

Stänga av city safety permanent?

Hej där. Det är heller inte så enk[…]