Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

#287039
...va det en kille till som också hade batong minsann, nämligen Böld Torstens bror Böld Berra som naturligtvis var lika sliskig som sin bror...Men Torsten va gör du här... Du lovade ju att aldrig visa dej här efter det du gjorde mot...
#287067
halvsystern Bengt Böld Helga, jo hon hette så då hennes päron hade noll koll ifall det var en kille eller tjej under hennes första levnadsår så de garderade sig med kill/tjejnamn direkt.. iaf så stal Böld Torsten hennes Trabant bilds samling vilket gjorde att hon lejt massor med folk för att ta tebax dessa ..
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 157

Ska inte va någon skillnad på däm[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]