Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Den hade legat där i 4 dygn!? Tur att du hittade den som tur var. :P Det är inte att leka med :wink:
Användarvisningsbild
av TheBree
Förra helgen la jag ner ca 15 timmar på polering av hela bilen. Måste säga att jag är riktigt nöjd över resultatet eftersom att det var första gången jag använde "proffsgrejer" , jag körde med Mezernas Power Finish och Super Finish och som lackskydd använde jag FireGlaze. Använde en dubbeltrissig polermaskin ala Biltema (inte samma men nästan). Här följer lite bilder på helheten (sket i närbilder bara för att bilen blev helt gul efter att den stod ute i fem minuter, detta &%€#"&)( :-(O) polen! (S)

Bild

---

Bild

Spana in de nya reg.skyltarna! Lyfter bilen en hel del. Rekommenderas då de kostar endast 60:- per skyllt.

---

Bild

En rolig (?) incident som inträffade var när katten hade försökt hoppa upp på motorhuven. Av märkena att dömma hade han kommit halvvägs upp på huven för att sedan glida ner igen! Detta resulterade i en del svordomar på katten som verkade helt oförstående. Men det var inte särskillt svårt eller jobbigt att polera om huven igen. Men lite irriterande var det!

---

Bild

Ny skyllt och skyllthållare bak. Vad tycks?
Det vita längst ner på bakluckan är den där förbannade polen-skiten igen... Borde förbjudas om ni frågade mig! :P

---

Bild
Användarvisningsbild
av eccy243
Såg ju riktigt fint ut. :-)-) Jo, kissar brukar gilla huvar och tak. Så länge det är söta tassavtryck tycker jag inte att det gör så mycket, men när dom har halkat med utfällda klor är det nåt annat.

Pollen tycker jag också borde förbjudas av en annan anledning... AAAACCCHHOOOOO...!!!
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 38

Har inte skruvat ut och kontrollerat mer än p[…]

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]