Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilken typ är du?

Totalnykterist
13
41%
Vardagsnykterist
10
31%
Arbetsdagsnykterist
6
19%
Fram till lönen nykterist
2
6%
Jag super mig redlös varje helg.
1
3%
Användarvisningsbild
av Ticken
Håller med Grammse, samma visa här.

Har inte druckit sen jag var.. typ 19?

Antar att det inte ger mig nått helt enkelt, men vill man pyssla med det så får man väl göra det :)

/Ticken
Ja då får man väl bryta sin in i nästannykteristgänget, utan att bli hejdlöst full så blir det oftast öl, vin och whisky på helgkvällar. Hade dock två "vita helger" i samband med att vi fick barn i december... 8)
Kan man dricka i måtliga mängder så kan det till och med gå att acceptera bara man inte dricker och dagen efter sätter sig och kör.
hmmmm detta var svårt kan ärligt säga att jag dricker på tok för mycket 1-2 öl direkt efter jobbet när man kommer hem 5 dagar i veckan och på helgen går det kanske 1 flak med grannarna i trägården,,ska nog dra ner på detta nu känns det som :oops:
Den som dricker mer än han hon klarar av klassas som alkoholist, men vet man vart gränsen går så är man lite säkrare men kan fortfarande klassas som alkoholist.

All dryck med Alkohol med någon procenthalt är beroendeframkallande. Ja eller säg vilken dryck som helst jag personligen är väl lite av en Coca-Cola missbrukare. men men det är ju lite bättre än sprit och bilkörning.
Jag har några beroenden
Snus, Coca Cola, Bensinångor(Bilar) och datorn
Lite snus, mus och gott rödvin förgyller tillvaron. :wink:

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]