Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

BROMSLJUSEN!!! Sa länsman! BROMSLJUSEN!!! Va faen har du gjort med dom? Va? Ska Det Vara SÅ? VAA???
Sverker va namnet och jag är "omutlig" HeHe :-(O) Länsman som jag är. Du står alltså här och menar att just DU ska slippa att ha bromsljus? Är det så? Va? Är det det du menar? Va? Och inför hela svenska folket? Va????

Näää... Inte mena jag att du skulle haka upp dej på de' sa Wanheden.
Nää... ta' re lugnt så lovar jag att Sickan kommer att lösa problemet med bromsljuset konstapeln............AJJ!!! Va Faen Gör Du?.........
Drömt och drömt konstaterade hon, det var ju ingen dröm då Hon egentligen brukade kallas Böld Torsten och även var Länsman och egentligen ingen kvinna utan en man som hade en av Bilprovningens mest utdömda bilar ( 182 ) 2´or på hans Trabant som han envisades med att köra runt i. Detta var en ren protest från Länsman Böld Torstens sida mot...
.... men det var ingen dröm utan Hulda existerade verkligen. Hon stod nu vilsekommen på Umeå Central och väntade på Frälsaren .....
Trodde Böld Torsten varje gång han vaknade, det hörde till hans tvångs syndrom att varje morgon vakna som en gammal tant för att slutligen komma underfund med han riktiga indentitet.. Så han hade en vän som kom varje morgon för att kolla att alla celler hade trillat ner på de rätta platserna i och med att Torsten var polis och inte kunde kliva utanför dörrn som en kvinna med tanke på han trovärdighet etc.. men just denna morgon så kom det ngn annan nämligen....
Innan besvikelsen sköljde över henne i vågor..denna sk lem var inget annat än större delen av hans polisbatong som han ivrigt stod och speglade sig med.. Hon återfick sansen och sa åt böld torsten att nu skulle de ut och hårdköra trabanten för att se om verkligen bilprovningens 122 2or verkligen hade ngn verklighets bakgrund,, torsten satte sig bakom ratten och berit bredvid.. torsten vred på nyckeln och......
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 157
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-got[…]

Skiftade hjulen mellan axlarna idag och det blev m[…]

Samma lika steg och tidsplan för mig.

Hej Jag vet att detta har diskuterats tidigare men[…]