Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Drog väl ett dåligt polen skämt
av Xotica
Hehe ja man ska inte dra dåliga polenskämt då man är på raggarklubb =) antingen var det väl så .. eller så vidhöll han att den bästa bilen för alla ändamål är Volvo .. kanske inte heller det bästa att säga bland raggare/cruiserfolk hehe
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Dricker inte heller något sedan jag fick körkort, bara vatten eller läsk.
Användarvisningsbild
av Ståhl
haha

nej men de va så att jag frågade en av polackerna om han hade nå smuggelsprit/öl att sälja. Vilket dom brukar ha när dom är här uppe.
Så missuppfatta han mig och blev grinig eller nå sånt.. sen så blev han skitarg på min polare.
Efter ett tag så sa det pang och han fick en smäll, dock av min polare då.
Jag som var en bit bort slängde ifrån mig ölen och sprang å kolla vad som hände...då helt plötsligt så kommer en till av domdär polackerna och tar stryptag på mig.
Fan polacken rev mig på halsen samtidigt, så jag full av alkohol tänder till på alla fyra gör ju såklart desamma på polacken.
Sen såfort resten av raggarklubben upptäcker att det är polacker på mig då blev det ett jävla liv.
Slutade med att dom vart utslängda och utsparkade från området.
Bild
ytterligare en krigsskada till samlingen :|

iofs, man kan ju igentligen undra vad polacker gör på en raggarklubb?!?
av Xotica
Skulle jag varit där och massa killar rivit tag i min hals skulle jag också tänt =) inte bara på alla fyra .. skulle tända på V12'an =) Sanslöst dumt att flera går på en enda.
av Peter.H
Samma här,,, helnykterist och så alltid varit, men att man sedan förbrukat över 10m3 sprit dom senaste 10 åren med konverterade bilar, motorcyklar till gräsklippare är väl en annan femma. :lol:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja vissa här kör ju General Lee hahaha :D Spritbil alltså :D

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]

Till och från så hackar bilen lite vid[…]

V70 1,6 Diesel rycker

Jag har själv bytt tre av mina fyra spridare […]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]