Det bästa med nederlag är att det bara kan gå bättre!
Så jag knöt näven i fickan och gick ut med devisen "gör om gör rätt" i tankarna.
Den här gången struntade jag helt i de klena åtdragningsmomenten som stod i saabs anvisningar och drog rejält hårdare.
Så nu har jag bytt olja och filter en gång till för att få bort ev. rester från raset. (Dyrt att göra av med 9l mobil 1 samt 4l biltema helsyntet under loppet av 3 veckor :-O) )
Kändes riktigt skönt när jag kunde glida iväg till gds-hallen för sista bytet.
Upptäckte att den fortfarande rykte när jag drog på, men inte i närheten av lika mycket som innan, efter ett par mil så försvann även det.

Ute i det fria! Yey!

Jag ska på Saabträff imorgon, undras vad dom säger om jagrullar-dekalen och jagrullar-skylthållaren :twisted:
Sen så blir det faktiskt ett färdigt program i denna och ingen individuell mappning då jag kom i kontakt med en kille som kör samma h/w. Så jag fick ett färdigt biopowerprogram av honom :)
Programmet innehåller även opensid, ni vet sådant där som thebree så gärna vill ha ;)
Det gör så att jag kan se varvtal, begärd luftmängd, laddtryck, etanoliblandning osv direkt i färddatorn.
Jippiieee
Nu ska extraljusen av för sommaren!
mvh
Anders