Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Haha nä den är rätt fint faktiskt. dock rätt rostig under o i motorrummet. börjar även komma på fler ställen. bilden ljuger nog lite också hehe men visst är den rätt fin för sin ålder servicen den fått (typ ingen). Är päronens gammla bil som vi haft säkert 8-10 år
Sådär idag byte jag servorören på vinterpulkan så nu kan man tvätta av 940n o ställa in den i garage :D Verkar som jag får ha den på farsans jobb i ett stort garage dom har där. Inhägnat o bra säkerhet :-)-)
Hmm sitter o funderar lite på framtida planer på 940n. Är sugen på att byta fälgar, köpa jt 3" helsystem, bygga ljud, toning och lite mer trimm kanske. Tänkte höra om ni har några bra tips o så på vilken turbo som kan passa bra? och vad man mer ska byta. Ska väll inte extremtrimma men vill väll få lite mer o gasa med heltenkelt :) Just nu sitter det ju vikinchip i den annars orginal. Laddtrycket är ställt på 0,8 bar nu. Motorn har gått 22500 gubbkörda mil, va tror ni kommer jag behöva renovera den innan jag börja trimma lite mer eller kan jag gasa på ett tag till. Somsagt är jag rätt ny inom bilvärlden med trimning o så men gillar att skruva.
Nu kommer det inte hända nått med bilen förens i vår, för nu har jag kört iväg den till ett garage på farsans jobb. Nu står den i säkert förvar över vintern i alla fall :D Inhägnat område o vakter :-)-)
Har ju glömmt bort att jag hadde en tråd här också :oops:

Bilen är i alla fall ute ur garaget igen o besiktad utan problem 8)

Bild

Har märkt att kopplingen börjat slira lite nu när man drar på lite :( Så det blir väll o köpa lite kraftigare koppling o byta upp sig till en m90 låda också kankse :) Sen måste jag köpa nya fälgar och billjud :-)-)

Har även köpt mig ett najs oljelock 8)
Bild
Bild
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 29

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]