Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Hittar fortfarande ingen info om 10-orna på volvocars.se.
Ni som har beställt, har ni fått mer info från säljarna om "features" på nästa årsmodell (förutom de nya motoralternativen då som vi ju redan diskuterat en del)
av riha
Guligan skrev:Hittar fortfarande ingen info om 10-orna på volvocars.se.
Ni som har beställt, har ni fått mer info från säljarna om "features" på nästa årsmodell (förutom de nya motoralternativen då som vi ju redan diskuterat en del)
Det är bara på volvocars, amerikanska sidorna som jag hittat det på.
av tunnis
Kika på http://www.brabil.se
De har släppt prislistorna för MY10
av Linqid
tunnis skrev:Kika på http://www.brabil.se
De har släppt prislistorna för MY10
Ska man tro Brabils prislistor för MY10 kommer 2.4D 175hk enbart komma med FWD till XC60/70, samtidigt som 2.4D 163hk kommer leva kvar med AWD och automat som standard. Och vill man ha AWD till sin V70 D5 kan man inte välja manuell..

Skulle inte DRIVe-modellerna lanseras i samband med MY10? Finns inte med på varken S80 eller V70, och på den mindre trion finns enbart 119-grams modellen med.

Verkar lite rörigt.. ??:-/
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
MY10 är försenat flera veckor, tom den nya broschyren är förenad. Jag tror att man vill ha bort många lagerbilar innan man börjar tillverka.
av XCThord
XC90_Executive skrev:Broschyrerna ska komma vecka 35....
Men såvitt jag har förstått säljs väl bilarna (MY10) redan och leveranserna ska börja som de brukar, d.v.s. mot sommaren, eller?

Någon som vet när ordentlig prislista + hemsida kommer från Volvo här i Sverige?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]