- tis 21 apr 2009, 15:54
tack för all hjälp det var fan dyrt hehe. Var idag i bilia jag visade bilden han öppnade motorhuven det var svart skydd där han lekte han sa ser du jag fick inte att snurra locket han sa det betyder att det är inte den på bilden som är trasig. sen biltekniken vred däcken åt sidan han kollade han sa det finns ett plast bit som inte satt där den skulle sitta den hade rört på sig han ba börja med att byt den det är den som kan låta han sa det är normalt på s60 bilar den plast biten kostade 70kr och nora hundra kr för montering.
Så blev skit förbannad eftersom ljudet kom efter krocken då åkte jag till solna haga norra bilia där jag lämnade bilen när jag krockade jag blev så jävla förbannad jag ba ere jävla dåliga bilmekaniker ni har inte gjort framvagn inställing eftersom jag märkte att däcken börja slita där vi kanten jag sa motorkudde glapp trasig och det låter där den sidan jag krockade ni får fixa annars gör jag vad som helst för att ni ska åtärgärda detta problemet som inte har gjorts på bilen efter krocken dom ba ta det lungt vi får kika o fixa den lämna bilen idag där fan man blir juh fan sur hehe tack ska du ha gubben :D
Så blev skit förbannad eftersom ljudet kom efter krocken då åkte jag till solna haga norra bilia där jag lämnade bilen när jag krockade jag blev så jävla förbannad jag ba ere jävla dåliga bilmekaniker ni har inte gjort framvagn inställing eftersom jag märkte att däcken börja slita där vi kanten jag sa motorkudde glapp trasig och det låter där den sidan jag krockade ni får fixa annars gör jag vad som helst för att ni ska åtärgärda detta problemet som inte har gjorts på bilen efter krocken dom ba ta det lungt vi får kika o fixa den lämna bilen idag där fan man blir juh fan sur hehe tack ska du ha gubben :D
Senast redigerad av 2 volvos60t5, redigerad totalt 0 gång.