Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
Maximilian skrev:Nu sitter dom på bilen, men hade inte rätt kamera med mig.

Beskåda BBS på en Volvo, pretty nice?

Bild

Bild

Tacksam för kommentarer på min sida... Då bilderna inte laddas upp här ?:-/

/C
Bilen blev riktigt snygg med de fälgarna tycker jag :-)-)
Prova att använda http://www.forumbilder.se/ när du laddar upp bilder. Sen kopierar du bara länken du får till denna sida så kan du ladda upp bilder här. Inte det smidigaste sättet med det funkar bra.
av Amli
GATUPLAN skrev:Själv hade jag mycket fördummar mot kromade fälgar, och det har jag fortfarande, men när jag såg Venator Krom så ändrade jag min uppfattning ang dessa iaf.
Jag tycker att Venator Krom inte kan jämföras med amerikanska kromfälgar vilka är klumpiga, smaklösa kan vara ganska bläää. Venator är diskretare, elegantare och lyfter upp en Volvo på rätt sätt. Tidlösa är de också i designen, så jag tycker inte att de ”går ut”.
Trotts att mina sitter på en välutrustad S80 V8 så stirrar folk på dem och beundrar. Jag har också sett en V70II med dessa fälgar och det var klockrent.
Jag tänkte först spara ett set till vinterhjul eftersom vi tycker så mycket om dem, MEN det är kanske inte så bra ide att ha kromfälgar på vintertid. Så jag bestämde mig att sälja ett set i stället.
M V H
Jag håller med i det du säger. Modellen är som sagt snygg och elegant det är bara jag personligen som inte är så förtjust i kromade fälgar bara.
Har du någon helhets bild på hur din bil såg ut med de fälgarna på? Vad har du för fälgar nu istället?

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]