- tor 16 apr 2009, 11:13
Då jag blev arbetslös den 2 april har man för första gången kommit i kontakt med af. Fösta mötet var inte kul vänta en timma på träffa en kvinna som satt och var dryg som fan. Jag ska minnsan inte tro mina inbetalda pengar räcker till vad som hellst inom utbildning. Jag hitta en utbildning som skulla intressera mig mycket som af åller i. Lastmaskinsförare men det passa inte de minnsan. Men varför skulle jag ta reda på det jag är intreserad av när de ändå inte bryr sig om det.
Jag bytte från bilmekaniker (utbildad) till industri då jag var less på skruva bilar och mådda dåligt av avgaser och allt annan man utsätter sig för inom bilverkstan. Men kärringen på af skrev jag söker bilmekaniker ändå.
Och idag ringde de och frågade om jag var intresserad av söka på ett bilmekaniker jobb i e-tuna. Då förklarade jag varför jag bytte jobb och hon undra då varför det står jag söker som bilmekaniker :-O)
Viken soppa det tycks vara på AF :-(O)
Efter 2 besök har jag tappat allt förtroede för de.
Vad har ni andra för erfarenhet av Af undra jag då?
Tacksam för svar Mvh/Magnus
Jag bytte från bilmekaniker (utbildad) till industri då jag var less på skruva bilar och mådda dåligt av avgaser och allt annan man utsätter sig för inom bilverkstan. Men kärringen på af skrev jag söker bilmekaniker ändå.
Och idag ringde de och frågade om jag var intresserad av söka på ett bilmekaniker jobb i e-tuna. Då förklarade jag varför jag bytte jobb och hon undra då varför det står jag söker som bilmekaniker :-O)
Viken soppa det tycks vara på AF :-(O)
Efter 2 besök har jag tappat allt förtroede för de.
Vad har ni andra för erfarenhet av Af undra jag då?
Tacksam för svar Mvh/Magnus
Volvo Your dream my reality!