Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Väldans trevligt. Men sköter man sin bil och fixar saker när man märker nåt fel så brukar man klara sig på besiktningen också.
Gratulerar då :D
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Tomas88 skrev:Väldans trevligt. Men sköter man sin bil och fixar saker när man märker nåt fel så brukar man klara sig på besiktningen också.
Gratulerar då :D
Tackar, sant som du säger. Tar man sakerna så fort som möjligt så brukar det gå bra
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Monterade på mina V70 baklampor igår, har även fått bakluckan samt handtagen lackerat. Ja jag vet att torkaren står snett, ska försöka fixa detta i veckan, ska då även lacka den svart.
Bild

Har även fått på lite svart färg på bromsoken
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggt med V70 ljusen.Du har inte funderat på montera stänkskydd bak?
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Gramse: Jo, det ligger i tankarna. Får se när det blir. Hade den inne nu och fick lackat bakluckan med handtag. Fyra x70 handtag och stänkskydd fram (som kommer på inom kort, ska bara ha tid) så blev nyss 2000 kr fattigare. Och nu e det ju semester tider och barnen vill iväg och ha roligt.
Användarvisningsbild
av Nexus
jo det är inte gratis fixa till bilen men det är väl investerade(bra stavat) pengar :lol:
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Idag var det så fint väder så jag kunde inte låta bli att montera på mina X70 handtag. Blev ett riktigt lyft för bilen tycker jag.
Bild
Användarvisningsbild
av 855glt-97
eccy243: Jo det kommer, men får hålla in på kostnaderna lite nu. Sen har jag inte bestämt mig för om jag ska lacka dem svarta eller i bilens färg.
Skriv gärna vad ni tycker.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Väldigt fint! :)
Ärligt talat så tycker inte jag du behöver lacka listerna. Använd bara nåt bra medel så de håller sig fräscha.
Ska du lacka de så röstar jag för svart. :) Men huvudsaken är ju att du är nöjd så lyssna inte för mycket på andra. :wink:
Bromsbelägg

Köp från aeromotors. sålänge[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &au[…]

Jag brukar spänna in bultarna i skruvdragaren[…]

Godkända byglar ska väl duga. Varfö[…]