Jaha :shock:
Gissar på en Chrysler av något slag, nån sorts "pansarbil" kanske ?:-/ Presidentbil :-O) Ser tung ut ?:-/
Moderator: Moderatorer
Amarace skrev:En Zil 111 G Limousine årsmodell -65 är det ;)Med ett så korekt Rätt svar så gissar jag att Amarace har kopierat bildlänken och sökt den vägen !!

VOLVO 240KUNGEN skrev:Visste faktiskt att det var en Zil Limousine, och iomed det hittade jag din bild på den säljsidan på några sekunder :) Så även om jag inte hittat den hade jag svarat just "Zil limousine".Amarace skrev:En Zil 111 G Limousine årsmodell -65 är det ;)Med ett så korekt Rätt svar så gissar jag att Amarace har kopierat bildlänken och sökt den vägen !!
Amarace skrev:Hehe.. okej, du kanske oxå är lite småintresserad av rysk fordonindustri !VOLVO 240KUNGEN skrev:Visste faktiskt att det var en Zil Limousine, och iomed det hittade jag din bild på den säljsidan på några sekunder :) Så även om jag inte hittat den hade jag svarat just "Zil limousine".Amarace skrev:En Zil 111 G Limousine årsmodell -65 är det ;)Med ett så korekt Rätt svar så gissar jag att Amarace har kopierat bildlänken och sökt den vägen !!
Ny bild kommer senare.

Enligt meken så hade han nollat den och rade[…]