Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fluffen skrev:Du körde inte HDR i jultävlingen med möjligtvis? :wink:
Såhär var det, jag satt och lekte med olika ljussätningar osv så när jag skulle ladda upp en bild så fick jag fel :???: vilket absolut inte var meningen. Men eftersom jag inte kunde tabort bilden så fick den ligga kvar. Ber såklart om ursäkt till folket! :oops:

Första bilden han skickade in godtjände vi inte så vi begärde orginalet.
Precis ;) så tack vare MOD så löste det sig! :-)-)

Mattsvart! Jag måste fråga en sak!
Är det möjligtvis så att bilderna på din bil, är tagna i Strand? Precis utanför Östersund?
/Turbo+
Vilka bilder menar du, sommar eller vinter? :P

Den första bilden är tagen vid vallsundsbron som leder in till stan. på en av "kupolerna"
Dom 2 under den är tagen precis på min gård i Önsved. 2mil från stan.

Vinter bilderna är tagna vid en skogsbilväg bara 500meter ifrån min gård. så nja ;-// inge "strand" tyvärr
[quote="Mattsvart]
Mattsvart! Jag måste fråga en sak!
Är det möjligtvis så att bilderna på din bil, är tagna i Strand? Precis utanför Östersund?
/Turbo+
Vilka bilder menar du, sommar eller vinter? :P

Den första bilden är tagen vid vallsundsbron som leder in till stan. på en av "kupolerna"
Dom 2 under den är tagen precis på min gård i Önsved. 2mil från stan.

Vinter bilderna är tagna vid en skogsbilväg bara 500meter ifrån min gård. så nja ;-// inge "strand" tyvärr[/quote]

Okej, tyckte bara det var två bilder där som jag kännde igen, men måste ha sett fel eller nått.
Strand ligger utanför östersund och är pyttelitet. Tjejens släkt kommer därifrån :)

/Turbo+
turbo+ skrev:Okej, tyckte bara det var två bilder där som jag kännde igen, men måste ha sett fel eller nått.
Strand ligger utanför östersund och är pyttelitet. Tjejens släkt kommer därifrån :)
Ah :wink: vissa ställen kan ju se likadana ut 8)

Snömanen skrev:satan så snygg :D vart sugen på å piffa upp min 740i nu :D
Man tackar så väldigt mycket :wink: fixa på snömannen :wink:
Japp alla hjärtans dag idag så tänkte tjejen min skulle få lite kärlek :wink:

Kamrems byte! Tyckete hon verkat lite svag och inte förbränt bränslet riktigt, såg inte riktigt men tror hon kuggat fel ett hack på kamen.
Bild

Nollade motorn dit med nya remmen och bilen vart mycket mycket piggare. så tror det stämmde att den stog ett hack fel.
Bild

Sen höll jag på städa och 960handtagen jag köpte av sniffa_hamster dök upp :lol: hade helt glömt dom så ska åka på lackfirma och få dom svarta [thum]
Bild
Bild

Östersundsborna gillar mitt takräcke :lol:
Bild

Allt för stunden, längtar tills sommaren då Addon och fälgar kommer på igen [banana]
Gammal update men nya kommer efter denne

Har varit i Lofoten i Norge og arbeitat lit, kjort traktor.

Tok lit bilder 8)
Är väldigt fina vyer här, höga dimmiga berg. synd jag inte tänkte på att ta med min kamera.

Efter 73mil kom man till färjan, bilen grymt smutsig.
Bild

3timmar efter landade man på Lofoten, Bergit landskap
Bild

Tog en snabb bild på bilen
Bild

Bild

Kompisen ger en snabb avsköljning ;)
Bild

Knäppte något kort på väg till affären :), fick he på blinkersen så man inte fick en norsk i röven
Bild

Bild
Bild

Ja kom dock hem för någon vecka sen ;)

Bilen vart grymt skitig på tebaka vägen
Bild
Så in på tvätthallen i ÖSD
Bild

Sen har det inte hänt så mycket, Förstörde frontspoilern i vintras så fick bunta ihop den lite provisoriskt.
Men nu denna påskhelg tyckte jag de var dags att byta.

En vit hel spoiler
Bild
En återigen smutsig volvo740 utan sin trasiga spoiler
Bild

Den vita bytte färg
Bild
Kanske inte syns så mycket men original spoilern är helt körd :roll:
Bild
Sådär ja ;) bara en tvätt så
Bild

Ja efter en kram med en snödriva i vintras så gick ena framläppen av så har lagat den
Bild

Tänkte montera läpparna och sommardäcken imorgon då det är runt +2 +5 på kvällarna nu

:wink: :wink:
Gött å se lite on the move bilder :D Gillade nogebilderna.
Snödrivor är inte att leka med, själv fick min bils bakvagn hälsa på en driva den gångna vintern. sladda lite:D
cybermunk skrev:Gött å se lite on the move bilder :D Gillade nogebilderna.
Snödrivor är inte att leka med, själv fick min bils bakvagn hälsa på en driva den gångna vintern. sladda lite:D
Haha yes :-)-) Det var väldigt fint uppe i lofoten, mye fina berg 8) så synd man inte hade en vettig kamera med sig.
Det är förjäkligt när snödrivorna ligger där dom inte ska :roll:

Update....

Hann dock bara med att montera framläpparna idag då det började regna när jag skulle till med att montera fälgarna.

Ena sidan
Bild

Klart [thum]
Bild

Vågar nästan inte visa helhets bilden då bilen är så skitig :twisted:
Bild

Ska tvätta och putsa upp dom lite innan montering
Bild

Allt för stunden, Ska börja snygga till resten av addonet [thum]
  • 1
  • 9
  • 10