- lör 11 apr 2009, 11:54
Thho skrev:Fraz skrev:Thho skrev:Har ni för lite att göra eller....
Det är väl bara att sätta sig i bilen, starta och köra iväg. Vem orkar bry sig om VILKA lampor som lyser, bara det lyser.
Kan meddela alla som tror att det är coolt när dim/park/halvljus i olika kombinationer lyser att det i bästa fall uppfattas som töntigt och i sämsta fall som j-t irriterande av andra bilister. De enda som möjligen tycker det är häftigt är andra töntar.
Okey farfar då vet jag din åsikt.
Själv är jag en tönt som gillar position/dim-ljus, stora fälgar, sängta bilar och div trim.............................
Hej Junior, bara för att snygga fälgar och en sänkning är snyggt behöver inte det betyda att ALL styling är snyggt. Dessutom talar vi om en FAMILJEBIL. Djärva belysningskombinationer och annan smaklös styling hör bäst hemma på uppspacklade vrak i nån norrländsk lansorthåla.
Vad stylingnarkomanerna verkar missa är att det går en gräns mellan smakfull och snygg styling och vad som bäst kan karaktäriseras som fjortisstyling. För mycket av allt blir just FÖR MYCKET och passar bäst på wannabesiter som garaget.com.
Men för all del det är bara min åsikt. Kan tipsa om att nästan all belysning i bilen går att xenonkonvertera också om ni vill gå långt över gränsen.
Du fattar att vi pratar om originalmonterade dimljus nu va? Låter som du fått en rejäl snedtändning nämligen och svävar iväg långt ifrån ämnet.
Åker: Tesla M3 AWD LR -22, XC70 -05 & BMW 335i M-Sport cabriolet -10
Tidigare: BMW 320xDAT -14, BMW 335i DCT cab -11, Audi E-tron S-line -20, V70 2,4 -03, Audi A4 2.0TDiQ S-line -19, Passat 2.0TDI 4M R-line -17, BMW E61 530xD -08, Subaru Outback 2,0d -11, V60 D3 Summum -11, Peugeot 308SW 1.2t Allure, BMW 540iA E60 M-Sport -08, V60 D5 AWD -11, V60 T3, VW Touran TDi, BMW 325i Touring M-Sport, BMW 525dAT, BMW 325iAT, Volvo V70II 3.2, BMW Z4 3.0, S40N T5 AWD, BMW 530i