Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

marcus86 skrev: trode fler från forumet var intresserade av att träffas, men tydligen inte :( vi är flera tusen på forumet och det är 5st som kom :?: men men skit samma.
Kan ju bara svara för mig själv men avståndet va nog för stort för många (ca 60 mil för min del) samt att man har familj så man kan inte bara dra mitt i påsken
sewe skrev:
marcus86 skrev: trode fler från forumet var intresserade av att träffas, men tydligen inte :( vi är flera tusen på forumet och det är 5st som kom :?: men men skit samma.
Kan ju bara svara för mig själv men avståndet va nog för stort för många (ca 60 mil för min del) samt att man har familj så man kan inte bara dra mitt i påsken
joo,det kan jag förstå :D men finns många som har nära oxå :D jag hade 63mil.
marcus86 skrev:
sewe skrev:
Enl din info så bor du i västerås och om du har 63 mil dit så har jag då 84 mil

Hur kan du ha 63 från västerås till jönköping?
Tomas88 skrev:Efter att ha varit på träffen blir jag faktiskt ännu mer sugen på en större träff.
Men som Turbo+ säger så är det nog lättare att få folk att komma med en träff mer i mitten av landet.

Marcus kan du köra ner rutan utan att skada dekalen där du satt den?
JAPP :D jag kan köra rutan upp och ned utan att den skadas :D bara vara noga när du sätter dit den, jag stoppade ner ca en halv mm under listen då blir det ingen kant som kan rullas upp när man kör rutan :D hur får man en till dekal? vill ha en på andra sidan oxå :D
sewe skrev:
marcus86 skrev:
sewe skrev:
Enl din info så bor du i västerås och om du har 63 mil dit så har jag då 84 mil

Hur kan du ha 63 från västerås till jönköping?
hihi, asså 63 tur och retur menar jag :D då ber jag om ursäkt för mitt slarviga text :D
marcus86 skrev:hihi, asså 63 tur och retur menar jag :D då ber jag om ursäkt för mitt slarviga text :D
Ok, tänkte ju inte att man ska hem oxå :D fan då har det blivit närmare 120 mil för en annan.....lååångt.

Nä, det skulle säkert funka bättre för många om vi verkligen gick igenom vart i landet det skulle passa dom flesta bäst, vi kan aldrig få det att funka för alla men mer än 5 iaf
Håller med om att det hade varit kul med en träff så att så många som möjligt kan komma, kan gärna köra ett par mil. Lite synd att Elmia krockar med påsken, men ska ju helst iväg och käka påskmat med släkten, barnen tycler det e kul och vara lediga så man får ju hitta på lite med dom oxå.

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]