Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Kan nog kännas lite dyrt men man får ju en Snygg och funktionell nyckel :P :D
Användarvisningsbild
av TheBree
Tomas88 skrev:Hujedamej. :wink:

Vore intressant om du kunde göra en jämförelse på förbrukningen före och efter testet.
Typ nolla färddatorn, köra en viss sträcka med farthållaren och sen göra om samma test med chippet i samma hastighet.
Det skulle vara intressant! Ska försöka komma ihåg detta. Dock har Brainy sagt till mig att ta det lite lugnt i början så att bilen hinner apadtera och att jag kommer att upptäcka att bilen går bättre på 98 oktan.
Användarvisningsbild
av TheBree
Brainy skrev:Vad använde du för typ av färg när du lackade oken? jag är också grymt sugen! Även om det kanske bara blir diskret svarta så blir det ju en klar förbättring.
Hammarlack. Funkar kanon! Gör man det bara bra från början så håller det fint. Nu behövde jag bara fylla i lite småhål som hade blivit över vintern. Dock blev det mörkt lite väl snabbt, vilket gjorde att jag fick "stressa" lite med de sista. Ska titta på dem imorgon och se om jag behöver komplettera lite.

Annars finns det ju "specialfärger" för just oken. Kanske håller bättre, jag vet inte? Men jag tycker inte det är så farligt och fylla i lite småprickar en gång om året...och sen priset också.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jag och TheBree använder samma färg. Biltemas Hammarlack. Jag måste hålla med. Jag väldigt imponerad av hur bra det håller med tanke på att man målar på en rostig yta.
Har provat Hammerhites Hammarlack också (dock inte på oken) men upplevde inte denna som lika bra trots att den nog ligger på dubbla priset.
Ursäkta om tråden spårar ur från ämnet lite :wink:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 38

Har iaf själv en Ryobi som funkar dunder, d[…]

Tja, först och främst grått, silve[…]

Har läst lite om era oljebyte bekymmer. Verka[…]

Relä luftpump 850