Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
ligg inte så nära då! utan håll dig där bakom "store bror" vol:-)
Användarvisningsbild
av TheBree
Det har varit tyst här ett tag nu. Har egentligen inte hänt så mycket på bilfronten tidigare.

Men nu, nu är jag pågång! :D

Till och börja med så har jag gjort något dumt (N) : Jag har beställt ett Steg 1 chipptrim till bilen. Jag går emot min plan ifrån tidigare, att hålla bilen helt i orginal-utförande. Men samtidigt så kändes det som om jag gjorde det redan när jag köpte nya fälgar, så redan där kan man tycka att min filosofi var förstörd, vilket jag är kan hålla med om.
Jag har varit inne på att chippa rätt länge. Men jag har velat fram och tillbaka hela tiden. Men jag bestämde mig först när jag läste ett inlägg från en annan på ett annat forum. Han skrev ungefär såhär: "Om du nu vill chippa den varför gör du inte det då? Om du ändå har tänkt ha kvar den så är det ju du själv som ska bestämma hur du vill göra med den och inte alla andra".

Jag har även beställt hem endel andra saker som jag också tänkt beställa hem väldigt länge, men som inte blivit av.

Några av dessa: Nya blinkers (sidoblinkers), nya tygmattor, ett nytt emblem bak (eftersom Brainy redan lovat bort sina :( ) och lite annat småplock som behövs.

Sommardäcken kommer läggas på i veckan, samtidigt ska oken snyggas till lite!

Hoppas grejerna kommer hem i veckan så jag hinner få allt på plats till Elmia :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
Hujedamej. :wink:

Vore intressant om du kunde göra en jämförelse på förbrukningen före och efter testet.
Typ nolla färddatorn, köra en viss sträcka med farthållaren och sen göra om samma test med chippet i samma hastighet.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Man får tacka för uppgiften om speedparts, jag har ju kört saab under ca 1,5 år på körskolan och gillade en lull lull sak jag såg där :D USB-minnet som ser ut som en nyckel alla 9-3/9-5 :D
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 38
Vaccumslangar till 940

Som tidigare svarat så går det utm&aum[…]

Ja kanske gjorde fel, ja mätte på den s[…]

Trasig Renault Scenic

Har haft vilopaus några dagar, väntat p[…]