Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Har börjat förbereda mina fina alusar på att få nytt gummi men dom måste ju tvättas först sen väntar jag närmare 1:a maj innan jag sätter på mina lakritspuckar utan nubb:P .
Användarvisningsbild
av Gizz
Vart halt att cykla till jobbet idag. Men nu är vägarna upptorkade och fina igen. Lite snö i gräset är väl enda spåret av nattens härjningar. Hoppas att det inte kommer mer snö nu. Jag vill ha vår!!!
Användarvisningsbild
av cybermunk
Snön kan komma mellan 20:e- 25:e december sen kan det få vara uppehåll.
av Cicaro
nja det kan få komma i gråaste november tycker jag och sen ligga fram tills alla ungar haft sportlov... men det behöver ju inte vräka ner hela tiden...
Användarvisningsbild
av cybermunk
Cicaro sant, men det får gärna komma "lokala" snöbyar typ inom ett kvarter eller liknande.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tur att man inte böt däck i helgen! I natt har det kommit SNÖ, nån centimeter men det fortsätter och snöa :D

Roligt för den där taxin som jag såg hade sommardäck i fredags...
av Cicaro
hehe illa, en taxi borde veta bättre :P

iofs var det jäkligt många både taxis och vanliga som har bytt till sommarsulor på parkeringen såg jag nyss, jag är frukansvärt sugen men med tanke på vädret senaste veckan väntar jag ett tag till...
av CQuence
Jag slet på de nya hjulen (Gummihusets Wintune 8*18" med Hankook Ventus V12 Evo K110 225/40-18) på min V70N '04 igår - vårvädret sliter hårt på vinterdubbarna... ;)

PS. Passiv läsare som idag blev medlem...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]

Till och från så hackar bilen lite vid[…]

V70 1,6 Diesel rycker

Jag har själv bytt tre av mina fyra spridare […]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]