Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
som rubriken lyder jag har för mig att det finns nåt som man slår i motorn som
tätar packningar o packboxar har jag fel för mig eller finns det nåt sånt?
grannen har en gammal tracktor som läcker överallt han pratade om nåt sånt
som man kan hälla i motorn nån som vet nåt om det o var det finns o köpa

mvh/roger
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag vet att omega har olika såna produknkter.
men jag et också att Castroll har deta i sna oljor, så där behöver man inte tillsätta detta.
av LarsBd
Det står att produkten "Stop minor oil leaks " dvs den fixar inte hopplösa fall utan endast små och för en gammal traktor fullständigt betydelselösa läckage.
Användarvisningsbild
av vetten
LarsBd skrev:Det står att produkten "Stop minor oil leaks " dvs den fixar inte hopplösa fall utan endast små och för en gammal traktor fullständigt betydelselösa läckage.
HeHe :mrgreen:
Användarvisningsbild
av lilleman
grannen får bestämma hur hanvill göra självhade jag bytt packningar
tack ska ni ha för hjälpen :D

mvh/roger
Användarvisningsbild
av CarMan
det produkterna gör är att mjuka upp gumit i tilexempel pakboxar, så deom inte blår så hårda. Funkar bäst i förebyggande syfe.
när packnngen blivit hård, så tar det ju tid att få den mjuk igen (det måste ju läcka en del innen dett kan täta gen)
Användarvisningsbild
av vetten
CarMan skrev:det produkterna gör är att mjuka upp gumit i tilexempel pakboxar, så deom inte blår så hårda. Funkar bäst i förebyggande syfe.
när packnngen blivit hård, så tar det ju tid att få den mjuk igen (det måste ju läcka en del innen dett kan täta gen)
Jo där har du nog rätt CarMan, så är det säkert och eftersom du ju antagligen är bilmek så har du säkert sett exempel på det. Så för en gång skull är vi överens.

Men du slarvar fortfarande med tangenterna när du skriver :mrgreen: HeHe :-)-) Inget illa menat med det från min sida :-)-)
Faktiskt så börjar jag tro att du faktiskt kan ha rätt "ibland" :-O)

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]