Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Slowjamz
tjena jag har en fråga..det är något fel på min cd spelare . jag bränner n skiva på det bästa sättet sätter in den på bilen och då hackar alla låtar..har gjort så på 10/10 skivor. kan någon tala om vad problemet är för ja tror nästan att det är cd spelarens fel och vad skulle de kosta att fixa det ?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hackar det även om du använder "original" cd-skivor? Alltså färdiga med musik som du köper på coop typ?
Flyttar till Bilstereo, DVD & Navigator forum

/Kalle
Användarvisningsbild
av _lucifer_
Du får köra med uteslutningsmetoden... kan vara allt eller något av följande.... CD-spelaren, skivorna, din brännare, ditt brännarprogram eller helt enkelt din dator.
Funkar skivorna i en anna cd-spelare? Be någon annan bränna en skiva och testa i din bil. Har du stängt skivorna efter bränning? Vet inte om Volvos CD klarar av att läsa skivorna annars?
Själv hade jag problem med att min CD-spelare i S40'n repade skivorna när den drog in skivan. Måste ha vart nå skit på banden som drar in skivan.
av Slowjamz
jag har stängt skivorna brännt ¨på andra datorer men de som är felet dt är bara att spår 1-3 hackar dom andra funkar utan problem :S konstigt asså
Användarvisningsbild
av _lucifer_
Har varit med om en S80 med samma problem... det låter som att det skulle vara spelaren om du har provat skivor från andra brännare.
Användarvisningsbild
av _lucifer_
Bra fråga... har du ingen garanti kvar (om det ens skulle täckas av garantin?!) så är det svindyrt att börja byta CD-spelare skulle jag gissa. Nu vet jag inte hur integrerat allting är, men om själva CD-läsaren går att byta separat så kanske det inte blir så farligt dyrt?
Glödstift öppen krets

Ja Har ström fram till reläet

Byta kamrem V.E.A D4204T14

Pumpen på min V60 D4204T14 byttes inte n&aum[…]

Internetdelning iOS 26

Har du provat detta. https://www.volvocars.com/se/[…]

Kolla värden på bränsletemp och tr[…]