Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

I vilket fall som helst så lycka till då, hoppas att dom inte e allt för hårda denna gång.
Användarvisningsbild
av Ståhl
~Kalle~ skrev:Okej :) Kom bara ihåg att ta med kameran imorn då

/Kalle
Jadå den ska jag nog ha med mig :-)-)
cybermunk skrev:I vilket fall som helst så lycka till då, hoppas att dom inte e allt för hårda denna gång.
Tackar.
även fast jag får ju göra efterkoll fram tills 7 april.
så ska bara på en efterkoll ju, låta dom kolla så alla 2or är fixade bara :D
Dom får ju inte klaga på nå annat än dom 2or som redan finns där nu.
ok hoppas dom städar pappret åt dig :D
Användarvisningsbild
av Ståhl
Som det ser ut nu så kanske det inte blir nå "pappers städning" för besiktningsgubbarna.

Dagens mekande började med att jag skulle byta bromsbelägg fram.
Vilket slutade förjävligt. Fick lov att kassera höger fram ok. bara för att en av kolvarna har kärvat ihop helt. går inte att trycka in det helt ö.h.
Och jag vart skitarg på bromsokshelvetet och slet lös det, och då skulle såklart ena bromsslangen och en bit kopparrör följa med också.
:-(O)
sen så sket jag i att byta nå bromsbelägg på andra sidan. Så jag tog och fixade med bromsröret som jag fått 2a på bak och handbromsen.
Men jag lyckas inte få handbromsen att ta som den ska. vet inte vad jag gör för fel.
Så igentligen har denna dagen endast resulterat i att 2an på bromsröret bak är fixat.

menmen, kan ju muntra upp med lite bilder iaf. :mrgreen:

Bild
här börjas det

Bild
Slitit och dragit efter vissa agressioner

Bild
Nån som vill ha ett 4 kolvs ok ? av märket girling ?

Bild
Detdär kan dom då INTE klaga på iaf.

Bild
Ja min bil kan flyga

Nu blir det inte mer meka förens jag fått tag i ett annat ok.
Användarvisningsbild
av Ståhl
eccy243 skrev:Är det för illa för att kunna renovera?
vetinte, har inte kollat vad renoveringssats kostar.
Men 200kr kostar dom när jag kollade nu.

blir isf 200kr för renoveringssats och sen 230kr till för bromsslangen jag hade sönder.
Fluffen skrev:Jag har samma ok på min reservdelsbil men när jag var ute och plockade bort oket nu så kärvade det också, annars hade jag kunnat skicka det till dig. :cry:
Okej, tråkigt :|
Användarvisningsbild
av Nexus
du har ju allafall fina fjädrar fram och snälla klipp av snuttarna på kattstryparna på bromsröret. Finns inget värre än skära sig på dessa stumpar :(
8 mil för besikta är ju inte så farligt, då är den ju garanterat varmkörd :roll:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 48

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]