Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det började faktiskt snöa ytterst lite för en stund sen.
-3 grader. Det kommer bli kallare som sagt..
Användarvisningsbild
av Kaxe
Var så nära att sätta på sommardäcken igår men besinnade mej när jag hade fälgkorset i handen,
gick in å kokade kaffe å satte mej i söffa å såg en film istället. :D
av Cicaro
jo nu ligger det mer snö ute än det gjorde sammanlagt under november-december här :P(det ligger en halv centimeter på backen här i solna)
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Blev inte som jag skrev innan, sommar sulorna åkte på idag. F_n vad skönt att slippa oväsnet från dubbarna
Bild
Senast redigerad av 1 855glt-97, redigerad totalt 0 gånger.
av Lövet
Var helt övertygad i söndags om att jag skulle byta däck men så gick dagen till andra aktiviteter. Det var strålande sol och runt 8 grader varm. Vad möts man av på måndag morgon? Jo, 7-8cm snö!

Får bli att åka runt på vinterhjulen ett tag till. Men snart så...
Användarvisningsbild
av Severin
Det verkar ha kommit snö lång ner i sverige, pratade med en kollega inatt och han va nere i Jönköping och där snöade det friskt.

Va till sundsvall imorse och på vägen dit snöade det så pass så att det va som att köra in i en vitt vägg, såg inte ett skit, man blir så less

Så vinterdäcken borde vara på ett tag till för dom flesta förutom längst söderut då kanske
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jag har inte sett nån snö än men det kom en hagelskur idag och på morgonen var det isigt på vägen på nåt enstaka ställe.
:( Ja jag brular ju gilla snö men då skall det komma i december. Nu vill jag ha vår och sol! :)
Användarvisningsbild
av Gizz
Det snöar här i Växjö nu. Inte så farligt än så länge men det gör det ändå. Men jag kör knappt aldrig bil i veckorna och till helgen ska jag med ganska stor säkerhet inte köra bil. Så det är fortfarande ok med sommardäcken på. Tyst och bekvämt var det iaf. igår när jag körde lite drygt 10 mil.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]

Till och från så hackar bilen lite vid[…]

V70 1,6 Diesel rycker

Jag har själv bytt tre av mina fyra spridare […]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]