Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Turbo+ skrev:Absolut, det här kommer bli skitbra!

Men då har vi alltså, marcus86, TheBree, Brainy, Tomas88 & Turbo+ hittils.

FLER?

Ska vi köra på kl 17? Har någon idé om plats?

/Turbo+
17 blir nog ganska bra tror jag 8)
Count me in! :-)-)

Däremot kan jag inte garantera vilken bil jag kommer åka ner i, måste börja riva med 960'in väldigt omgående så det är inte säkert den är klar tills mässan :roll:

Nej, det får nog bli farsans Turbo istället! :) Om jag inte kan åka med någon från Norrköping? Marcus, skulle du ansluta där?
metalHJ, ta din farsas turbo :) fler bilar desto bättre :p

och tomas, håller med dig, vi måste bli många fler, har inte forumet typ en halv miljon medlemmar eller nått? om bara 6 dyker upp så blir man ju lite sne.. :)

Så kom igen nu alla ni ska som till elmia !

/Turbo+
hehe jo.. det kanske var närmare sanningen med 15000. men okej, 6st av 15 000 medlemmar?

nej, det klingar inte bra. får jag föreslå att en moderator drar ut ett mail till "alla" eller på något annat sätt uppmärksammar träffen. jag tror att det faktum att bara 6st sagt att dom kommer beror på att inte alla vet om det helt enkelt.

vad tror ni?

/Turbo+
metalHJ skrev:Count me in! :-)-)

Däremot kan jag inte garantera vilken bil jag kommer åka ner i, måste börja riva med 960'in väldigt omgående så det är inte säkert den är klar tills mässan :roll:

Nej, det får nog bli farsans Turbo istället! :) Om jag inte kan åka med någon från Norrköping? Marcus, skulle du ansluta där?
tror jag gör det iaf, men inte säker ännu.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16

Ingen aning dessvärre. Gissar att vevaxelgiv[…]

Hade loss knappen och mätte på den och […]

På S/V70 släpper galonklädseln i i[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Då får det bli balkbyte. Och framvagns[…]