Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

metalHJ skrev:Helt okay för mig att åka ner i grupp till Elmia :) Jag kommer ansluta E4'an i Norrköping! Härliga ideér grabbar :-)-)

Missade ju Elmia förra året, så det vore på tiden att åka ner i år! Finns alltid så mycket inspirerande ljudbyggen att kika på nu när jag planerar lite ljudbygge i 960'in :)

Ska vi spika Elmia Resan?
japp, men alla som vill åka i grupp lär ju skriva var alla ansluter sig så ingen blir bort glömd :D
Men okej, en jagrullarträff på kvällen i jönköping kan vi nästan spika!
Återigen, nån som hittar där som kan tipsa om ett bra ställe?

Hur många är vi som åker ifrån sthlm?
Jag kommer åka från sthlm på förmiddan/morgonen den 10/4..

/Turbo+
Brainy skrev:Får jag åka med i karavanen om jag har en jagrullar.se-dekal i bakrutan på saaben?

Metalhj: Jag ska plocka upp en kille efter vägen i e-tuna... Är det verkligen närmast för oss att åka över norrköping? Isådanafall kan ju vi ta rygg på varandra redan i e-tuna.
vi som kommer från örebro/västmanlands län kan ju ta rygg redan i E-tuna då? så åker vi vidare och möter upp sthlms gänget? eller?
Vet inte om det blir så mkt till "sthlmsgäng" om ingen mer tänker åka dit från sthlm än jag.. :)

Men som sagt.. Tänkte att vi kunde köra en intressekoll här på dom som tänker åka från sthlm så vi kan styra upp nått!

Vad som än händer! En "JAGRULLAR DOES ELMIA 2009" är ett måste!!!!

/Turbo+
Turbo+ skrev:Vet inte om det blir så mkt till "sthlmsgäng" om ingen mer tänker åka dit från sthlm än jag.. :)

Men som sagt.. Tänkte att vi kunde köra en intressekoll här på dom som tänker åka från sthlm så vi kan styra upp nått!

Vad som än händer! En "JAGRULLAR DOES ELMIA 2009" är ett måste!!!!

/Turbo+
men även om det bara blir du från sthlm så kan du ju haka på oss :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]