Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Fick se nu att vår bil är färdigbygd så nu väntar man på att den ska anlända från Göteborg, vi beställde den för 3 veckor sedan, lev skulle ske vecka 15, nu står det vecka 14, men försäljaren säger nästa vecka redan. Så nu väntar vi med spänning på vår nya bil :D
gumssan skrev:Nu så finns bilen hos Bilia! Vi har fått kolla på den, men får hämta ut den först på torsdag v. 12! Draget och besiktning ska ske först... men vad snygg den är, ren lycka :P så på torsdag byter vi bilen, sedan blir det åktur :D
...och förhoppningsvis lite fina bilder! :wink:
Härligt att ni är nöjda med er 2,5FT :D
Själv så väntar jag på leverans av min bil. Lutar åt att jag får den i mitten på April.
Efter lång fundering så beställde jag en 2,5FT silver Business, Momentum, Teknik och Herrgårdspaket + subwoofer, utan takrails (ser lägre, bredare och snyggare ut 8) )
Det jag önskar, men inte beställde var Summum och dragkrok, men då hamnade jag över 7,5BB

Är det någon på forumet som har beställt en bil med R-line paketet?
En 2,5FT röd med R-line hade varit mumma :D
mabraham skrev:Jag har beställt en 2.5FT Summum med diverse lulllull, men också R-ratt, R-pedaler, R-knopp och R-textilmattor. Särskilt ratt och pedaler gör att bilen blir betydligt mer sportig på insidan.

//Mattias
I några veckor.....se till att du har gummimattor på vintern om du vill ha någon chans att hålla det rent och snyggt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Är det bara att såga där dosans tv[…]

Det är ju en gammal sanning att man inte ska […]

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]