Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Hej och välkommen till forumet.
Riktigt fin bil du har. Rosten har du lyckats hålla efter bra ser jag.
Rolig detalj med blindskriften.
Användarvisningsbild
av Gizz
Snygg bil. 480 Turbo har varit en drömbil sedan den kom. Gillar designen på 480:n väldigt långt ifrån det vanliga Volvoutseendet.
Användarvisningsbild
av vovlo480
Tomas88 skrev:Hej och välkommen till forumet.
Riktigt fin bil du har. Rosten har du lyckats hålla efter bra ser jag.
Rolig detalj med blindskriften.

Hej och tack, här verkar det vara mycket aktivitet så det skall bli kul. ja helt galen grej med blindskriften. hehe!!
Användarvisningsbild
av vovlo480
Gizz skrev:Snygg bil. 480 Turbo har varit en drömbil sedan den kom. Gillar designen på 480:n väldigt långt ifrån det vanliga Volvoutseendet.
Enda sedan jag var en liten tonåring och då skädade en svart med kjolpaket och jag och min vän sa " det måste vara en sån där USA modell, woow" haha! då visste man inte mycket, sen ca 20 år senare har man ägt 5st varav 2 nu.. :)

Bara älskar denna, och en massa andra modeller med förstås..
Användarvisningsbild
av vovlo480
eccy243 skrev:Måste ju hålla med om att blindskriften var ju det tuffaste man har sett på länge... :D

Jag trodde först det var något märklig 90 - tals design sak. dom var lite galna då, som man kan se på klädslar osv. men detta var en kul överraskning.

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]

Startade den första gången sen maj, fly[…]

230fk går snålt

Hmm, nu kanske du fått nått special-ch[…]

Skulle byta kabeln idag. Köpte ett rep pake[…]