Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Nej men telia har egna skräppostfilter
Så om du loggar in på din webmail så bör du där ha en mapp som heter något i stil med "skräppost". Kolla om det ligger några mail från oss där och återkom.
Logga in här: https://webmail.telia.com/cp/ps/Main/lo ... .telia.com

Ligger det mail där i från oss så måste du försöka lägga till oss som betrodd avsändare
Mer information om hur det fungerar här http://www.telia.se/privat/link.do?chan ... =EDITORIAL
Användarvisningsbild
av Severin
Brainy skrev:Nej men telia har egna skräppostfilter
Så om du loggar in på din webmail så bör du där ha en mapp som heter något i stil med "skräppost". Kolla om det ligger några mail från oss där och återkom.
Logga in här: https://webmail.telia.com/cp/ps/Main/lo ... .telia.com

Ligger det mail där i från oss så måste du försöka lägga till oss som betrodd avsändare
Mer information om hur det fungerar här http://www.telia.se/privat/link.do?chan ... =EDITORIAL
Hehe, va precis in där och man måste själv aktivera filtret vilket jag INTE har gjort och således inte har en mapp som heter skräppost så även där är en återvändsgränd och jag har inga mail från er på webmail heller

Bör tilläggas att jag får mail från andra forum
Användarvisningsbild
av Brainy
Då ska jag försöka få tag på en kontakt på telia under veckan och höra om han får kolla upp om våra mail kommer fram till deras servrar samt att jag ska se till att testa med en smtp.

I annat fall kan jag tyvärr inte göra någonting då dina kontoinställningar här är korrekta och forumet skickar ut mail till dig (som du av någon anledning då inte får).
Användarvisningsbild
av Severin
Brainy skrev:Då ska jag försöka få tag på en kontakt på telia under veckan och höra om han får kolla upp om våra mail kommer fram till deras servrar samt att jag ska se till att testa med en smtp.

I annat fall kan jag tyvärr inte göra någonting då dina kontoinställningar här är korrekta och forumet skickar ut mail till dig (som du av någon anledning då inte får).
Tack för att du visar intresse men bra knepigt är det, tänkte om det kunde vara nånting med routern men va in och kollade och inga inst har ändrats och det kan inte vara nånting specifikt med just denna dator eftersom min andra dator inte heller får mail för jag har 2 datorer kopplad till mitt mailkonto
av Amarace
Telia är ju tyvärr lite knepiga, dom måste ha nåt eget skräppostfilter som tar bort innan det når användarens mailkonto.

Där jag jobbade förut hade vi mycket support på olika tjänster/leverantörer, just med Telia var det ofta kunder aldrig fick bekräftelsemail m.m.

Så jag tror på att det är Telia som på något vis strular.
Användarvisningsbild
av Severin
Amarace skrev:Telia är ju tyvärr lite knepiga, dom måste ha nåt eget skräppostfilter som tar bort innan det når användarens mailkonto.

Där jag jobbade förut hade vi mycket support på olika tjänster/leverantörer, just med Telia var det ofta kunder aldrig fick bekräftelsemail m.m.

Så jag tror på att det är Telia som på något vis strular.
Ja fast om vi tar några ex:

svenska85x70klubben så får jag mail, inte alla men kanske 60%
Nordic 85x70 club så får jag alla
SVXC Forumet så får jag alla

Som det verkar så är det bara här det krånglar
av *pettson*
jag får inga mail härifrån.. men får från alla andra forum. Till saken hör att jag fick från er förut.
Har inga filter nånstans aktiverade.

Har bredbandsbolaget.
Användarvisningsbild
av Severin
*pettson* skrev:jag får inga mail härifrån.. men får från alla andra forum. Till saken hör att jag fick från er förut.
Har inga filter nånstans aktiverade.

Har bredbandsbolaget.
Tråkigt för dig men jag vart glad när jag läste ditt inlägg för moddarna läre tro jag e tokig för innan dig så är det istort bara jag som har haft strul
Användarvisningsbild
av alex960
tjenis jag har hotmail och senaste mailet jag fick var om någon uppdatering om email adresser .sen har jag fortfarande inte fått mitt pm från absolutjox?? men den kan ju vara handhavande fel :D

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]