Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mille08
hej.
har köpt ett par 19"x8 fälgar till min V70N AWD. Nu beställde jag ett par 245-35-19" till dessa. Min fråga då är passar dessa på fälgarna utan att ta i??
tacksam för svar.
Användarvisningsbild
av samcan
jag har 19" och på min T5 då denna va sänkt från fabrik, den tog det i , inte så värst men det tog i, nu har jag en vanlig D5 V70 och jag kan ratta hur mycket jag vill, dom tar inte als i, men dock så ser min bil ut som en jeep då den är aningen högre....
av mille08
samcan skrev:jag har 19" och på min T5 då denna va sänkt från fabrik, den tog det i , inte så värst men det tog i, nu har jag en vanlig D5 V70 och jag kan ratta hur mycket jag vill, dom tar inte als i, men dock så ser min bil ut som en jeep då den är aningen högre....
vad har du för strl på däcken??!!
Användarvisningsbild
av samcan
mille08 skrev:
samcan skrev:jag har 19" och på min T5 då denna va sänkt från fabrik, den tog det i , inte så värst men det tog i, nu har jag en vanlig D5 V70 och jag kan ratta hur mycket jag vill, dom tar inte als i, men dock så ser min bil ut som en jeep då den är aningen högre....
vad har du för strl på däcken??!!
Jag har R Replicas och 19" med 235/35 skulle jag tro !!!!

..och ett antal till vändor blev det fram och[…]

Nice, det där har jag tänkt att gö[…]

Du köpte B6 istället för B4. Det e[…]

Visa din semesterbil(d)

Kul med Wien. Lagom varmt där nu? Blir det[…]