Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Tack så mycket för det utförliga svaret Merzo !

Ja, jag såg oxå att D80 sjunkit till 6k...& det är ju onekligen lockande.

Aha, då förstår jag skillnaden (autofokus & bildstabilisator).
Användarvisningsbild
av halmstaden
Jo, D40 har legat stabilt på 3,5k nu ett tag och lär nog inte sjunka så mycket, det dröjer nog rättare sagt. Men ta som sagt och känn på Sonys A300. Men den kamera du känner för mest är förstås den bästa, man ska ju inte känna att man hellre velat haft en annan kamera även om tex A300 har fler funktioner än D80. Berätta gärna hur det gick med köpet.
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
halmstaden skrev:Jo, D40 har legat stabilt på 3,5k nu ett tag och lär nog inte sjunka så mycket, det dröjer nog rättare sagt. Men ta som sagt och känn på Sonys A300. Men den kamera du känner för mest är förstås den bästa, man ska ju inte känna att man hellre velat haft en annan kamera även om tex A300 har fler funktioner än D80. Berätta gärna hur det gick med köpet.
Jajamen, så fort jag köpt kameran & lekt lite med den så postar jag om det :)
Användarvisningsbild
av Brainy
halmstaden skrev:Ett forum för digitalkameror och videokameror om du inte känner till:
MinHembio
Jag är inte välkommen där :oops:

Men vem behöver det när vi får alla fina tips här. Tack återigen ni som hjälpt till!

Mvh ;)
Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
Dom ändrade lite regler där vilket fick in mig och en moderator i en diskussion (via pm) ang. PUL, vilket slutade med att jag skrev att antingen så erkänner du att du har fel eller så avregistrerar du min användare. Gissa vad som hände ;) Var många år sedan nu...

Mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Gizz
Nu är min beställning på Kamera lagd. Det blev en Sony Alpha 300 med kit objektivet 18-70 och ett 2 gb minneskort. Hoppas att Scandinavian photo skickar det så jag får paketet under morgondagen. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]

Gänglåsning "släpper" vi[…]

Motorn tappar kraft och dör.