Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hayah
Andra Youtube-tråden handlar om vilka tokiga klipp man hitta där och man ska dela med sig på dom.

Men vad går ni in och tittar på hos youtube?
Vad brukar ni försöka söka upp? Vad ligger mestadels bland dina favoriter där?

Jag söker mest musik & musikvideos.
Tycker det är ett bra alternativ att få tag på och lyssna en eller ett par gånger på en låt utan att köpa eller ladda hem. Kan även vara så man vill visa folk vilken låt man menar och då länkar man till Youtube-klippet.
Användarvisningsbild
av Ticken
Av nån märklig anledning så fastnar jag nästan alltid efter ett tag vid knasiga amerikaner som skjuter automatvapen ute i skogen..

häromdagen hittade jag faktiskt en lirare med eldkastare.. respekt!

/Turbo+
Användarvisningsbild
av vetten
Tittar mest på tokiga körningar och offroadkörning plus snutjakter, sen blir det väl en och annan filmsnutt som dyker upp på nån sida jag surfar in på typ "videofeber" o.dyl.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Är mest filmklipp med olika fordon, sportklipp, klipp från roliga tv-serier och sedan sånt som man råkar komma in på efter att ha sökt på nåt annat när kan klicker vidare.
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag söker ofta på personer, eller klipp från lustiga händelser.
Sökord/personer som ger trevliga klipp:
"kjell bergkvist"
"nile city"
"svullo"
Det mesta skulle jag säga. Musik, musikvideo, bilfilmklipp, roliga filmer, tabbar, sportklipp, bloopers i allmänhet är ju skoj, flygfilmer. Sen har man riktigt lite att göra så kan man ju surfa runt i flera timmar och bara klicka vidare bland liknande klipp. Tar ju aldrig slut.

Nu vill man ha det som i Italien och Frankrike. V[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]