- mån 23 feb 2009, 15:03
#263817
En 2.0D blir lättare att köra snålt med eftersom den har betydligt bättre vrid. Man behöver t.ex inte växla ner i uppförsbackar!
Moderator: Moderatorer
jhenrikj skrev:Hur många kör 100% stadskörning??Inte värst många, gjorde bara ett räkneexempel utifrån stadskörningsexemplet. Skillnaden då är som du själv kan räkna ut ca: 9000:
erc skrev:Hur det än räknas kommer en fabriksny bil för en kvarts miljon aldrig att bli en speciellt bra affär. Kom ihåg att bilen är värd maximalt halva nypriset efter tre år. Med en värdeminskning på 125000 spelar det mindre roll om skatten är 4000 eller 2000 per år eller om bränslet kostar en krona mer eller mindre. Att "räkna hem" en bil kan bara de som kör riktigt mycket i tjänsten göra, och då begränsat till betydligt billigare bilar.Helt rätt. Man lever bara en gång, varför åka runt och späka sig i en bil man inte vill ha bara för att spara en femhundring i månaden?
Låt magkänslan styra lite och välj en bil med den utrustningsnivå du vill ha. Det är man värd.
CarMan skrev:Craile skrev:Det går att fixa till ljudet även om man bara har preformance sound i bilen.du kan inte lägga till USB eller slutsteg, tror heller inte det går att få växlare, RTI o sånt ska väll heller inte gå.
Går att lägga in slutsteg och subb i bagaget...
Finns alltid en lösning!
har inte kollat på suben, går den att få dit på detta ljudpaket ? deta ljudpaket skiljer sig helt från de övrikga.
En ständig jakt på kapital verkar vara […]