Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilket lag håller du på?

Leksand
8
36%
AIK
2
9%
Växjö
1
5%
Mora
1
5%
Almtuna
3
14%
Västerås
Inga röster
0%
Björklöven
2
9%
Troja/Ljungby
2
9%
Malmö Redhawks
1
5%
Sundsvall
1
5%
Oskarshamn
Inga röster
0%
Bofors
1
5%
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:
bjompa skrev: Själv har ja precis köpt sändningen aik-Leksand på s24.se så nu har nedräkningen börjat, 1timme å 16min....
Är så sur över att jag inte verkar kunna få fatt i några biljettetter till Troja-Malmö matchen i morgon.
Jag var ju för sent ute naturligtvis.

Bjompa hur tycker du det fungerar med sändningen på s24.se? Funderar på om man skulle se matchen där i stället.
Va har du för uppkoppling?

Ja har bara 24mbit å de funkar alla tiders, de stannade 3 ggr under matchen men de va för att mitt kära internett kopplade ifrån 3 ggr.
Själva sändningen kan man ju inte klaga på då dom till å me har repriskameror å hela kittet, förra året sände sverigewebben leksands matcher, där köpte ja en match å ångrar de än idag. Sverigewebben kan fara åt helvete.

S24 funkade iaf för mej väldigt bra, sen är de ju perfekt om du kan koppla datorn till en tv å köra helbild.

Edit: tur att den matchen går imorn annars hade de ju kunna vart lite sent att svara nu.. :D
Användarvisningsbild
av bjompa
Troja-miffo kan ju bli direkt avgörande..

Men ja hoppas lite granna på att mif vinner å troja resten av sina, för då får Leksand chansen att spela bort dom för tredje året på raken.

Dom två tidigare va ju att LIF spelade bort dom från att gå upp i es, nu finns chansen att spela bort dom från play-off platsen :D :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
:(
Gick inet vidare idag.
Nu Bjompa får du se till att Leksand sätter stopp för Redhawks. Och så får Troja se till att vinna mot Sundsvall så klarar vi ändå 7nde platsen.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev::(
Gick inet vidare idag.
Nu Bjompa får du se till att Leksand sätter stopp för Redhawks. Och så får Troja se till att vinna mot Sundsvall så klarar vi ändå 7nde platsen.

hahaha...
Å du tyckte att biljetten va värd pengarna eller?? :lol:

Jo ja hoppas verkligen att Leksand gör allt för att spela bort danskarna från playoffen, sen får man ju hoppas att troja vinner mot de smått formsvaga sundsvall..

Ska iaf upp till Leksand för att se matchen live (som vanligt)...
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja fast jag måste säga att jag är lite orolig ändå.
Leksand är ju redan klar etta men Danskarna har ju flytet inne och har mycket mer att spela för. Men vi får hoppas det går vägen.
Men jag måste säga att det är ett imponerande bygge de har gjort, (kan lägga upp nån bild ikväll om någon vill). Sen är det ju lite pinsamt för dem att de inte har ekonomi till allt nu.
De uppmanade ju folk att skänka pengar i ena periodpausen. Lite roligt var det när han sa:
"om inte vi lyckas samla in tillräckligt med pengar så kanske inte Malmö Redhawks finns nästa sesong" varpå Trojaklacken jublar innan han hinner fortsätta. :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Mmm så är de ju men sista matchen i förra årets kvalserie så va redan LIF borta, då mötte dom mif som va tvunget att vinna för att ta sej till ES, har för mej att LIF låg under me 4-1 i tredje men vände till 4-4 å vann efter förlängning, man va ju hyffsat nere efter ytterligare ett misslyckat försök att nå ES, men ja kan lova att både LIF-klacken å dom tillresta från malmö satt kvar å tittade på plinget i jumbotronen för övriga matcher, å när de stod klart att Rögle vann sin match så vart ju miffona helt galna å började bryta sönder deras flaggor å skit, roligt som fan att se på iaf, oj va vi skrattade.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ha ha. Ja de snackade om att MIF skulle ställa upp med bussar för alla som ville med upp till Leksand så det kanske blir ett gäng.
Då hoppas jag att det blir lika roligt på fredag både för mig och dig då. :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Ha ha. Ja de snackade om att MIF skulle ställa upp med bussar för alla som ville med upp till Leksand så det kanske blir ett gäng.
Då hoppas jag att det blir lika roligt på fredag både för mig och dig då. :)
Jaså.. Hmm man får väl hoppas att de stämmer då, blir ju lite roligare om man får nån motstådarklack att överrösta :wink:

Jo vi får hoppas på de bästa.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15

Går bilen bra? För mig och många […]

Att tex läcker avgaser

Missljud vid start stopp

Har fått ett missljud som uppstår n&au[…]