Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Av erfarenhet kan jag glatt konstatera att rusta har bättre kvalitet än många tror, ex. vis har jag inte haft ett enda problem med tvättmaskin från stället peppar peppar, ej heller med köksblandare eller elektronik. Håller säkert inte lika jämn kvalitet som ex. gustavsberg eller ifö(kan tänka mig att det finns fler "måndagsexemplar") men om man behöver något som inte kostar skjortan så fungerar det säkerligen ett jäkla bra tag per krona räknat. du kan ju byta toa 3 gånger om du jämför 900 med 4000 :) Om man alltså tittar till sin egen plånbok och inte tänker på vilka som tillverkat den dvs. Jag hade köpt den på rusta alla tider om jag inte hittat någon för 1000 jämt av bättre märke...
Brainy skrev: Krosskada på lock och cistern :D
Har du varit så nödig eller blev det livat i helgen?
Deodoranten fick för sig att attackera toaletten ;)

Skämt å sido, den var lite blöt och jag vände mig om när damen ropade så då fick den lite fart när jag slant också. Tyvärr.
Är du rädd att du ska skita sönder stolen från rusta eller?
De trycket lär du väl ändå inte ha där bak..

Fast man vet ju aldrig. :lol:
Här i Stockholm finns Rivners som säljer nästan allt som har med hus och lägenheter att göra.
Dörrar, vitvaror, badkar, handfat, toaletter, fönster, skåp, sten platter, virke, golv med mera. Allt är begagnat och till ganska bra priser.
Köpte själv ett IDO handfat med en FM Mattson engreppsblandare för tror jag 300 kr. när morsan skulle flytta från sin hyreslägenhet.
Hum

Mackansglt, vart ligger dom? Jag behöver en duschblandare, tvättställsblandare och köksblandare till sommarstugan...
Jaja, det var bara att se glad ut och betala idag. Men det är ju inga skitroliga saker att lägga pengar på direkt ;)

Bild

Så, nu slipper jag köa till badrummet på mornarna!

Blir väl till att koppla in den i början av veckan. En halvdum fråga bara, hur tusan tömmer jag vattenlåset på den gamla toaletten? Hittar ingen ventil eller någonting sådant.

Jag kikade också på en sån här softclosesits a'la Loner från gustavsberg, 795kr.
Men det var bara sitsen som stängdes mjukt, ville man stänga locket ensamt så smällde det igen och då kändes det tämligen värdelöst och onödigt.

Men jag upptäckte när jag kom hem att sitsen från gamla toan inte passar så jag åker på att köpa en ny i vilket fall.

/A

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3

Hej Idag hände någonting riktigt konsti[…]

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]

Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]