Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ja som rubriken ?:-/
Hur illa det än är så måste man försöka att tänka positivt och det även hur tungt det än är och det är inte alltid lätt ?:-/ Men om man försöker att göra det bästa av den sits som man hamnar är i är att just se framåt :mrgreen: Ja det kan hjälpa en hel del. Försöka att alltid se en möjlighet i svårigheten, det kan hjälpa väldigt långt :mrgreen: Även om det ser så mörkt ut som det kan ibland, så är det alltid bättre att försöka titta framåt än bakåt ?:-/
Inte alltid lätt men möjligt :-)-)

Vill bara peppa er alla därute som har problem eller kommer att få och som kommer att drabba oss alla någon gång tyvärr ?:-/

Det är inte lätt men möjligt :mrgreen:

HÅLL UT :-O) och ge inte upp :-)-)
Det har du helt rätt i!

Problem råkar alla ut för nån gång, stora eller små!
Då är det bättre att se framåt och vara positiv än att deppa ihop och sitta kvar i sörjan!
Mycket kloka ord från scratch Vetten :)

Jag lever själv av samma filosofi, och har haft en tendens att träffa på en o annan brud som inte haft båda fötterna på jorden och ganska urspårade överlag vad gäller livet. Så man lär sig en del med olika människor man möter på!

Vi alla brakar ner i en formsvacka, då gäller det bara att blicka framåt och se möjligheter och inte problem. Som jag brukar anse: "Motångar föder framgångar" :)
P0171

Hej! V50 2,4 2005 Jag har fått felkoden P017[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3

Hej Idag hände någonting riktigt konsti[…]