Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
CoqRouge skrev:Stackars elektriker som måste arbeta i ett soprum :lol:
Nejdå elskåpet sitter ovanpå själva sopskåpet :D .

Föresten så bra betalt elektriker ska ha så borde dom tåla lite soplukt :wink: .
Senast redigerad av 1 jojjeblom, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Brainy skrev:Har ni småbarn så alla deras utomhusgrejjer, traktorer, skidor, pulkor osv.
Nej ungarna är 14/16 år nu så inga ''utomhusleksaker'' behöver plats där, förutom moppen då men den är ändå för stor för det inte så stora ytrymmet :D .
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Bild
Bild

Här kommer 2st bilder hur det ser ut (klicka på dom så blir dom större), ytterdörren skymtar till höger, garageporten till vänster, samt elskåpet bakom svarta luckan ovanför.
Användarvisningsbild
av Brainy
Oj, det var litet.
Rakt bakom den välvda plåten, är det bara tomrum där? Isådanfall kanske du kan tabort den och i alla fall få plats med gräsklipparen där?

/Anders
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Brainy skrev:Oj, det var litet.
Rakt bakom den välvda plåten, är det bara tomrum där? Isådanfall kanske du kan tabort den och i alla fall få plats med gräsklipparen där?

/Anders
Vet inte hur mycket utrymme det kan vara bakom den välvda plåten, inte mycket skulle jag tro för husväggen går ju där bakom :???: .

Ska försöka mäta hur djupt det kan bli om plåten tages bort.

Hur kommer det sig att det är plåtskott hela utrymmet, kan det vara något för brandskydd el dyl :???: .
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Brainy skrev:Lukt gissar jag på, du vill inte ha in fiskrens i isoleringen.

Jaja såklart, fisk,kräftskal,fullskitna blöjor mm kan ju få lite arom i sommarvärmen :wink: :) .
av Cicaro
I hyreshus brukar det oftast byggas barnvagns eller cykelrum som sagt var, jag skulle nog kunna tänka mig att förvara dynor till utemöbler där om nätterna sommartid.. Alternativt ställa in vindor med trädgårdslangar och dylikt som man vill ha lätttilgänligt...Och sen förvara sommardäcken där vintertid :lol:

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]