Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Claes74
finns så många snygga bilar genom tiderna så jag för min del skull eha svårt att utse en, snarare att man kanske skulle få utse en i varje kategori. tup kombi, sedan, cab osv.
till och med då skulle det vara jättesvårt, paddan har ju ett design språk som int6e sett något like sedan den komm och inte innan heller. frågan man skulle kunna ställa sig då är ju varför så är fallet, löser man det så får man nog fram svaret på om den verkligen är den snyggaste bilen :shock:
Användarvisningsbild
av eccy243
Vilken tycker vi är den snyggaste bilen då? Vi har ju redan diskuterat den fulaste. :wink: Själv tycker jag att Marcello Gandini visste vad han gjorde när han ritade Lamborghini Countach.
Bild

En tidig Volvo P1800 ser ju helt oslagbar ut också.
Bild

Vad tycker ni? :-)-)
Användarvisningsbild
av eccy243
Men dom finns ju inte som cab. Jag lånade en -61as P1800 som studentåk för några år sen. Chassinummer 605. Den såg ut som den ovan, fast svart inredning, och den jag hade var ytterst lite risigare utvändigt. Men det var (och är) en helt oslagbar bil. Vilket ljud från dubbel-SUna! Utvecklade ett speciellt växlingsmönster för att få det att låta så gôtt som möjligt. :D 1an 0-40. 2an 40-70. 3an 70-90. 4an 90-100. OD 100-. :D

Jag är tveksam. I landet Sverige älskar[…]

300kronors lådan fungerade! Växlar v&au[…]

Dimension på intercoolerrör?

Någon här som har ett intercoolerrö[…]

Motoroljenivå

På vilket sätt beter sig visningen? Ett[…]